به مناسبت گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و همچنین روز مقاومت اسلامی جشن گلریزان در حمايت از مردم غزه در يزد برگزار شد.

در اين مراسم كه به همت هيئت پهلواني و زورخانه اي و سازمان بسيج ورزشكاران استان يزد در زورخانه علي ابن ابيطالب يزد برگزار شد، مسعود شريعتي مديركل ورزش و جوانان استان يزد ، سردار فتوحي فرمانده سپاه الغدير استان ، علی اصغرحسینی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، سرهنگ عطاري رئيس سازمان بسيج ورزشكاران استان ، علی غیاثی معاونت اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد،محمدحسين ارزانش رئيس هيئت پهلواني و زورخانه استان، ماشالله تفكري مشاور ورزش مديركل ورزش و جوانان و رضا نارگاني مسئول روابط عمومي اين اداره كل و جمعي از ورزشكاران و پيشكسوتان رشته باستاني حضور داشتند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان يزد در این مراسم با اشاره به جایگاه ورزش های باستانی و زورخانه ای گفت: ورزش باستانی ورزش ملی و دینی ما است که باید بیش از پیش نسبت به ترویج آن در بین جوانان و نسل جدید تلاش شود.

مسعود شريعتي افزود: خوشبختانه هيئت پهلواني و زورخانه اي استان يزد يكي از هيئت هاي برتر در سطح كشور است كه در زمينه زيرساخت ها و ترويج اين رشته ورزشي اقدامات خوبي انجام داده است.

وي اظهار داشت: نهادینه کردن روح و منش پهلوانی مهمتر از قهرمانی است و ورزشکاران ما اگر روحیه پهلوانی را در خود ایجاد و حفظ کنند بدون شک به قهرمانی هم خواهند رسید.

اجراي ورزش باستاني از سوي تعدادي از ورزشكاران از برنامه هاي اين جشن بود كه در پايان نيز این مراسم از خبرنگاران بسیجی، امید مرشدی و علیرضا ابوطالبی تجلیل به عمل آمد.


 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا