در جلسه گروه کاری پژوهش دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با پژوهشگران استان، در خصوص اولویت های پژوهشی این دفتر تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "فخر السادات خامسی هامانه" روز شنبه، 25 مرداد، در جلسه گروه کاری پژوهش از زیر گروه های کارگروه زنان و خانواده استانداری، در مورد اولویت های پژوهشی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با جمعی از پژوهشگران استان به هم اندیشی پرداخت.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، هدف از تعیین اولویت های پژوهشی را انتخاب 3 اولویت مهم این دفتر برای ارجاع به مراجع بالاتر در تهران و بررسی این موارد عنوان کرد و از پژوهشگران خواست که از مهمترین اولویت ها در خصوص آسیب های موجود در استان سخن بگویند.
در این جلسه، در خصوص مهمترین اولویت های پژوهشی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هم اندیشی و تبادل نظر صورت گرفت و در نهایت تصمیم بر آن شد که از میان موضوعات مطرح شده، 4 مورد به ترتیب اهمیت از سوی هر عضو گروه کاری، تا پایان هفته جاری به این دفتر ارجاع و پس از آن، تصمیم قطعی در این مورد اتخاذ شود.
گفتنی است، طبق هم اندیشی های پیشین این گروه کاری، بخشی از زمان تبادل دیدگاه های صورت گرفته در این جلسه، پیرامون تهیه آمار علمی در خصوص مباحث اجتماعی که استان با افت و خیز آنها همراه بوده است، گذشت.


 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

 












  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا