اولین همایش پزشکان عمومی استان یزد برگزار می شود

رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد از برگزاری اولین همایش و گردهمایی پزشکان عمومی استان یزد به مناسبت یکم شهریور ماه روز پزشک در محل سالن باقرالعلوم دانشگاه علوم پزشکی یزد خبرداد.

دکتر محمددریجانی رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزدضمن اعلام خبر فوق تصریح کرد: این همایش با حضور مقامات استانی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و به منظور تبیین نقش و جایگاه پزشکان عمومی در درمان و همچنین اعلام آمادگی پزشکان عمومی جهت اجرای برنامه پزشک خانواده در کشور برگزار می شود.

وی همچنین شناسایی و معرفی نقش مهم پزشکان عمومی در درمان به آحاد جامعه را از مهمترین اهداف تشکیل انجمن علمی و صنفی پزشکان عمومی دانست و عنوان کرد: با اجرای این مهم اعتماد مردم به پزشک عمومی افزایش خواهد یافت.

دریجانی خاطرنشان کرد: از آنجایی که پزشکان عمومی نقش اصلی در کنترل دیابت، فشارخون و چربی خون دارند بنابراین اگر بیماریهای مزمن غیرواگیر تحت نظر پزشک عمومی کنترل شود شاهد کاهش عوارض خطرناک ان از جمله بیماریهای قلبی و عروقی، عوارض چشمی ، کوری و غیره خواهیم بود.

گفتنی است، انجمن علمی و صنفی پزشکان عمومی در کشور تشکیل شده است و بالطبع شعبات آن در استانهای کشور از جمله استان یزد فعالیت دارد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا