حمید رضا مهرعلی رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی که برای حضور در همایش روابط عمومی های سراسر کشور این فدراسیون ورزشی در یزد به سر می برد،عصر پنجشنبه در نشستی خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد....مهر علی گفت: خودروسازان ایرانی به جای اتومبیلرانی در فوتبال هزینه می‎کنند.

اعظم السادات میرجلیلی ==== خبرنگار یزد فردا === رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشور گفت: هیچ یک از این برندهای خودورسازی بزرگ جهان تیم فوتبال ندارند ولی تمام این برندها، تیم اتومبیل‎رانی دارند و در این زمینه، هزینه و تبلیغ می‏کنند، ولی خودروسازان ایرانی به جای اتومبیلرانی در فوتبال هزینه می‎کنند.

حمید رضا مهر علی در جمع اصحاب رسانه استان یزد ،افزود: اگر یک سوم هزینه‌هایی که خودورسازان در فوتبال هزینه می‌کنند، دراتومبیرانی هزینه می‌شد، عنوان قهرمانی را کسب می‌کردند.

وی در مورد نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های هیات‌های ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی استان‌های کشور به میزبانی استان یزد، به نقش مهم روابط عمومی‎ها در فدراسیون‌های ورزشی اشاره کرد: کسانی که در ورزش به عنوان یک رسانه فعالیت می‎کنند، در صورت نقش آفرینی به عنوان روابط عمومی قائدتاً نقشی حیاتی تر و مهم‏تر ایفا خواهند کرد.

این مسئول از برگزاری اولین دور این نشست‎های سالیانه به میزبانی یزد تقدیر کرد و اعلام کرد: دور دوم این نشست را در اسفندماه امسال در مشهد مقدس شاهد خواهیم بود.

مهرعلی در بخش دیگری از سخنانش از مهمترین برنامه‎های پیش روی این رشته ورزشی را برگزاری مسابقات رالی خاورمیانه(رالی مرک) به میزبانی استان فارس خواند و گفت: این رقابت‎ها از اول تا ششم مهرماه با حضور تیم‎های خاورمیانه و چند کشور اروپایی به عنوان مهمان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: 90 درصد راننده‎ها و نقشه‏خوان‎های تیم‎های حاضر در این دوره از مسابقات رالی، از کشورهای اروپایی هستند.

رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشورمان در بخشی از سخنانش یکی از مهمترین برنامه‎های فدراسیون برای توسعه این ورزش را برداشتن موانع این رشته که بخش اعظمی از آن قانونی و حقوقی است، اعلام کرد.

وی توضیح داد: بر خلاف بسیاری از کشورها، امکان توسعه این رشته در رده‎های پایه به دلیل موانع قانونی در ایران وجود ندارد چرا که در کشور ما قوانین رانندگی با محدودیت سنی همراه است.

وی با اشاره به این که تردد و واردات موتورهای سنگین نیز به دلیل پاره‎ای از مسائل امنیتی در کشور با موانع قانونی مواجه است، گفت: فدراسیون با ایده طراحی پلاک ورزشی و نصب جی.پی.اس سعی در رفع این موانع دارد.

مهرعلی با بیان این که رفع این قبیل موانع قانونی نیازمند کار فراسازمانی است، اظهار کرد: البته طرحی در این رابطه تهیه و به وزارت ورزش و جوانان ارائه شده است تا در شورای عالی ورزش کشور مورد بررسی قرار گیرد.

وی در خصوص ورزشکاران فعال در این در رشته یادآور شد: هم اکنون حدود 15 هزار نفر فعالانه در مسابقات مختلف شرکت می کنند که در مجوع تعداد قابل قبولی نیست .

 این مسوول گفت: استان یزد به دلیل ویژگی ها و اقلیم خاص در برخی از مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی نسبت به سایر استان های کشور از ظرفیت بسیار بیشتری برخوردار است.

 مهرعلی اظهار داشت: این رشته برای گسترش به زیرساخت های لازم نیاز دارد و اگر بخواهیم استانداردهای جهانی را رعایت کنیم حتما باید از آسفالت های گران قیمت استفاده کنیم که در برابر شرائط جوی مقاوم است.

عکس: خبرنگار یزد فردا === مسعود میرجلیلی ==


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا