برنامه‌های ویژه‌ی دهه‌ی کرامت کانون استان یزد با محوریت تقدیر از برگزیدگان جشنواره‌ی کودک و نوجوان رضوی در هشت موضوع در نشست ویژه‌ی این برنامه اعلام شد.
برنامه‌های ویژه‌ی دهه‌ی کرامت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با محوریت تقدیر از برگزیدگان جشنواره‌ی کودک و نوجوان رضوی در هشت موضوع در نشست ویژه‌ی این برنامه اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان یزد،  مدیرکل کانون استان یزد با اعلام این خبر افزود: این ‌برنامه‌ها هم‌زمان با دهه کرامت از هفتم تا شانزدهم شهریورماه سال جاری، به منظور پاس‌داشت مقام شامخ حضرت ثامن‌الحج، علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برگزار خواهد شد.
عباسعلی دانافر از برگزاری استانی اختتامیه جشنواره‌ی کودک و نوجوان رضوی با هشت موضوع در دهم شهریورماه مقارن با چهارمین روز دهه کرامت خبرداد و تصریح کرد: در این برنامه علاوه بر تقدیر از 130 برگزیده‌ی آثار رضوی استانی در بخش‌های مختلف عکاسی، نشریه‌نگاری، قصه‌گویی، نقاشی، شعر، داستان و خاطره، برنامه‌های ویژه‌‌ای با حال و هوای معنوی رضوی برگزار خواهد شد.
وی درخصوص ریز برنامه‌های آیین اختتامیه‌‌ی این جشنواره گفت: برنامه‌های این آیین با محوریت شخصیت و کرامات امام رضا(ع) برگزار می‌شود و شامل مناجات‌خوانی، قصه‌گویی، پرده‌خوانی، خاطره‌گویی و شعرخوانی همراه با اجرای موسیقی آیینی خواهد بود.
دانافر ادامه داد: ویژه‌برنامه‌ی "عصری با قصه‌گویان رضوی" با  روایت شش قصه‌‌‌ی منتخب رضوی استانی، در روز 15 شهریورماه برگزار می‌شود.
مدیرکل کانون استان یزد با بیان این‌که "عصر شعر و موسیقی" نیز در 16 شهریورماه، هم‌زمان با آخرین روز دهه کرامت و تولد حضرت امام رضا(ع) برگزار می‌شود، خاطرنشان ساخت: این برنامه با حضور اعضای شاعر کودک و نوجوان کانون استان و هنرآموزان موسیقی کانون در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا