تاساعاتی دیگر 5 نفر از خدام آستان قدس رضوی برای شرکت در هفتمین جشنواره زیرسایه خورشید یزد وارد این استان می شوند.

به گزارش دارالذکر،حجت الا سلام والمسلمین مجتبی صداقت دبیر هفتمین جشنواره زیر سایه خورشید یزد با اعلام خبر ورود خادمان حرم رضوی در عصر امروز(10شهریور) افزود:برنامه های این جشنواره به صورت رسمی در یزد عصر امروز رأس ساعت 18 همزمان با ورود خادمان شروع و به مدت چهارروز ادامه خواهد داشت .

وی ادامه داد: پس از مراسم استقبال از خادمین حریم امن رضوی که با حضور مسئولین و جمعی از مدیران استان در محل فرودگاه یزد برگزار می شود، این خادمان در آسایشگاه جانبازان حاضرمی شوندوسپس در قالب سه تیم جداگانه در 3مسجد شهر یزد حضور پیدا می کنند.

حضوردرجشن انجمن نابینایان یزد وهمچنین حضوردر منزل مددجوی سازمان بهزیستی و شرکت در دوجشن دهه کرامت که در نقاط مختلف شهربرگزار می شود از دیگر برنامه های خادمان حرم رضوی در روز اول می باشد.

گفتنی است:هفتمین جشنواره زیرسایه خورشید یزد از دوشنبه 10شهریور به مدت چهار روز وبه همت هیات انصارولایت یزد وکانون جوانان رضوی در این استان برگزار ودر این مدت خادمان در چهارشهرستان ودو روستا حضور یافته ودر برنامه های مختلفی از جمله دیدار با خانواده شهدا وجانبازان، حضور در پادگانها وبیمارستانها و.. شرکت می کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا