دوره آموزشي ويژه متصديان تبليغات سرشماري عمومي كشاورزي در شهرستان ها با حضور رييس كميته روابط عمومي و تبليغات ستاد سرشماري عمومي كشاورزي استان برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "داود پاك طينت" با تاكيد بر توزيع مناسب اقلام و تهيه و توليد خبر به صورت روزانه در خصوص سرشماري كشاورزي، اظهار داشت: با توجه به عدم وجود رابط در تمامي شهرستان ها نسبت به منطقه بندي استان يزد اقدام لازم صورت گرفته است.
در اين جلسه وي بر نكاتي همچون شركت در كلاس آموزشي و توجيهي مرحله دوم ويژه متصديان روابط عمومي در مركز استان، مكاتبه و هماهنگي با دستگاه هاي اجرايي ذيربط در شهرستان و ارسال اقلام تبليغاتي براي آنان، دريافت، آماده سازي و توزيع ملزومات تبليغات، برنامه ريزي برگزاري مراسم افتتاحيه، تهيه خبر از رويدادهاي سرشماري، اجراي تبليغات محيطي، اطلاع رساني لازم در جلسات شوراي اداري شهرستان، هماهنگي با رسانه ها جهت پوشش خبري، ديدار با ائمه جمعه و جماعات به منظور اطلاع رساني و ارسال گزارشات دوره اي در خصوص عملكرد به مسئولين مربوطه، به عنوان وظايف متصديان روابط عمومي و تبليغات در شهرستان ها قبل از اجراي سرشماري تاكيد كرد.
وي همچنين در خصوص وظايف حاضرين در حين و بعد از اتمام سرشماري توضيحاتي ايراد نمود.
در اين جلسه اعضا به بحث و تبادل نظر پيرامون مسائل مطرح شده پرداختند.
گفتني است سرشماري عمومي كشاورزي در استان يزد همزمان با سراسر كشور از پنجم مهرماه آغاز مي شود و تا 18 آبان ماه ادامه دارد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا