معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد با اشاره به اینکه این دولت با شعار اعتدال و رای مردم برای پاسخگویی بسیاری از مطالبات برسرکار آمده است،اظهار داشت:بخشی از این مطالبات به فرهنگ و هنر برمی گردد.

محمد علی طالبی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،افزود:امیدوارم با حضور فردی همچون آقای غیاثی در راس امور فرهنگی یزد شاهد رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر در استان یزد باشیم.وی ادامه داد:شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری و از همه مهمتر صیانت از فرهنگ و هنر باید الویت جدی ارشاد باشد.
وی بابیان اینکه استان یزد تافته جدا بافته از کشور نیست،تصریح کرد:اعمال محدودیت ، دور زدن قانون وارائه سلایق شخصی در این دولت پذیرفتنی نیست.معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد تاکید کرد که استانداری یزد با تمام قوا از ارشاد اسلامی یزد در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری حمایت خواهد نمود.
طالبی با بیان اینکه ارشاد اسلامی مهمترین دستگاه اجرایی استان یزد در حوزه فرهنگ و هنر به شمار می رود،افزود:همه باید تلاش کنیم جایگاه ارشاد اسلامی استان یزد در سطح بالایی ارتقاء یابد.
وی در ادامه خواهان حمایت از آثار فاخر فرهنگی و هنری شد و گفت:استان یزد از ظرفیت های بالای فرهنگی و هنری برخورداراست که تاکنون به خوبی به آن توجه جدی نشده است.وی همچینین خواهان ایجاد شبکه نخبکان فرهنگی و هنری یزد شد.
مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم تاکید کرد که با توجه به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان در ارتقاء فرهنگ و هنر استان تلاش خواهم نمود.علی غیاثی ندوشن گفت:دراین دوره از پتانسیل های بالقوه فرهنگی و هنری استان استفاده خواهم نمود.
وی با بیان اینکه کار کردن در عرصه فرهنگ و هنر سخت است ولی باید تلاش نمود،اظهارداشت:نکوداشت مفاخرو ذخایرفرهنگی استان در الویت این اداره قرارخواهد گرفت.وی تاکید نمود که با برنامه ریزی جدی که این اداره در دوره جدید خواهد داشت برنامه متنوعی در حوزه فرهنگ و هنراجرا می گردد.
گفتنی است در این برنامه عبدالحسینی مدیرکل سابق و دهبیدی پور سرپرست سابق ارشاد یزد گزارشی از عملکرد خود را بیان نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا