به گزارش روابط عمومي اداره كل فرودگاههاي استان يزد ، " محمود شاكري شمسي " كه به‌منظور بررسي عملكرد و بازديد از بخش‌هاي مختلف فرودگاهي به فرودگاه يزد رفته بود از ترمينال قديم ،محوطه فرودگاه، ساختمان مستقبلين پروازهاي زيارتي، واحدهاي عملياتي و پروژه‌هاي در دست اجراي اين فرودگاه ديدن كرد و در جريان نحوه عملكرد و اقدامات اين فرودگاه قرار گرفت.

فرمانداريزد در حاشيه اين بازديد اظهار داشت :این فرودگاه، باسابقه دیرینه خود می تواند فرصتی برای توسعه همه جانبه شهرستان و استان باشدوازعوامل مهم پیشرفت این شهرستان مي باشد و لذا فرمانداری از هیچ كوششی برای رفع موانع توسعه آن دریغ نخواهد كرد.

شاكري شمسي افزود :همکاری سرمایه گذاران استان می تواند زمینه خوبی برای تقویت فعاليت هاي پروازي این فرودگاه باشدو با توجه به استعدادهای اقتصادی، فرهنگی و گردشگری استان يزد، این فرودگاه بستر خوبی برای جذب سرمایه گذاران و گردشگران بوده و درصورت همکاری دفاتر گردشگری و مسئولین، میتوان از این فرودگاه استفاده بهینه انجام گرفته و بستر خوبی برای جذب سرمایه گزاران و گردشگران باشد.

وي با اشاره به اقدامات انجام گرفته دراین فرودگاه گفت بحمدالله کارهای خوب و قابل قبولی انجام گرفته و به تجهیزات خوبی مجهز گردیده است.

فرمانداريزد با اشاره به جايگاه فرودگاه شهيد آيت الله صدوقي يزد، عملكرد يك سال گذشته‌ي مديريت و كاركنان فرودگاه را مثبت ارزيابي كرد.

در این بازدید "سعداله وطن خواه" مديركل فرودگاههاي استان يزد ضمن مشایعت فرماندار، در باره اقدامات و عملكرد بخش های مختلف فرودگاه و روند بهسازی و نوسازی آن گزارشی ارائه داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا