ثبت نام سی‌و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نوزدهمین دوره مسابقات سراسری اذان، ابتهال، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ، ثبت نام سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نوزدهمین دوره مسابقات سراسری اذان و ابتهال، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد آغاز شد.
براساس این گزارش، سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن در رشته‌های قرائت (تحقیق و ترتیل)، حفظ قرآن کریم( یک جزء، 2/5 جزء، 5 جزء، 10 جزء و 20 جزء و کل)، مفاهیم عمومی قرآن کریم، فراز خوانی( قرائت تقلیدی از اساتید مشهور قرآن کریم) و اذان در مقطع نوجوانان زیر 16 سال (ویژه برادران و خواهران) برگزار می‌شود.
این مسابقات همچنین در مقطع بزرگسالان( ویژه خواهران و برادران) در رشته‌های قرائت(تحقیق و ترتیل)، حفظ قرآن کریم(10 جزء، 20 جزء و کل)، قرائت (ویژه حافظان 5 جزء و 10 جزء) و اذان ویژه برادران برگزار می‌شود.
زمان ثبت نام اول الی پانزدهم مهرماه و مکان ثبت نام امامزادگان و بقاع متبرکه، مؤسسات قرآنی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد است.
گفتنی است برای شرکت‌کنندگان در این مسابقات در شهرستان یزد به قید قرعه 5 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در نظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی مسابقات به آدرس : www.quraniran.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن 03517265061 داخلی 215 تماس حاصل فرمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا