كتابي توسط محمد داود نصيري الحسيني ( دانشجوي رشته بيوتكنولوژي دانشگاه علم وهنر)و محمد مهدي ميرحسيني (استاد درس زبان و ادبيات فارسي دانشگاه ) در خرداد 1393به چاپ رسيد.

محمد داود نصيري الحسيني يكي از نويسندگان كتاب لطفا استامينوفن نباشيد در مصاحبه اي با روابط عمومي دانشگاه علم و هنر يزد اظهار داشت .

با ياري خداوند بلند مرتبه در فروردين سال 1392 كار نويسندگي كتاب لطفا استامينوفن نباشيد توسط بنده و آقاي محمد مهدي ميرحسيني آغاز شد . اين كتاب با مددگيري از قرآن كريم و روايات معصومين در قالب 6 داستان بي نظير و به هم مرتبط سعي دارد به مسايل زندگي امروز بپردازد و اگر خداوند متعال بخواهد قدمي براي رفع اين مشكلات در جامعه امروز بردارد .

وي افزود : اين كتاب به گونه اي تاليف شده است كه براي مخاطب جالب و نو باشد و از همين روست كه اين كتاب موضوعات مورد بررسي خود را در قالب داستان آورده است .همچنين آيات و روايات استفاده شده در اين كتاب همگي از منابع و كتب معتبر شيعي بوده و به هيچ وجه از منابع غير قابل اعتماد استفاده نشده است .

دستاورد تلاش بنده و آقاي ميرحسيني در قالب اين كتاب بيانگر اين است كه قرآن كريم طريق نور و مسير هدايت انسان است و بشر را در راستاي صراط الهي ، هدايت مي كند و اگر انساني به دو عنصر قرآن كريم و اهل بيت تكيه كند تمام مشكلات زندگي او حل خواهد شد و سرانجامي نيكو خواهد داشت.

از ويژگي هاي فوق العاده اين كتاب كه مي توان به موارد زير اشاره كرد:

- بهرگيري از زبان بسيار روان و طنز و به كارگيري سير داستاني بي نظير و ماجراي خواندني

- بررسی روابط بین محرم و نامحرم و تبیین حد و مرزهای آن؛

- بررسی جامع و كامل نقش ماهواره در زندگی خانواده امروز؛

- فرهنگ سازی و تشویق جوانان به ازدواج آگاهانه، عاشقانه و به هنگام، طبق دیدگاه اسلام؛

- مبارزه با عادی جلوه دادن ارتباط دختر و پسر؛

- بررسی مفهوم حجاب، حیا، غیرت در جامعه ی امروز؛

-امداد ا لهی و توجه خاص به معصومین و به خصوص نقش امام زمان عج در زندگی شیعیان؛

- احترام به بزرگترها و والدین و رعایت حقوق یكدیگر و احترام به حریم های الهی؛

پي نوشت: كتاب لطفا استامينوفن نباشيد به نويسندگي محمد داود نصيري الحسيني ( دانشجوي رشته بيوتكنولوژي دانشگاه علم و هنر )و محمد مهدي ميرحسيني (استاد درس زبان و ادبيات فارسي دانشگاه علم و هنر ) در خرداد 1393 توسط انتشارات نيكو روش يزد به شماره شابك 978.600.6952.30.7 و در تيراژ دو هزار نسخه به چاپ رسيد است .

جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد كتاب و ديدن تصاوير و گزيده اي از صفحات اين كتاب به يكي از دو سايت زير مراجعه فرماييد

http://mr6.ir/post/12103

http://nasleaftabjdu.blogfa.com/post-61.aspx










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا