سرمربی تیم فولاد یزد با اشاره به اینکه بهتر از حریف بودیم گفت: حملات خوبی را تدارک دیدیم اما در گلزنی عملکرد خوبی نداشتیم، باید این ضعف را در زمان کوتاهی برطرف کنیم.

دینگو یلیچیچ پس از تساوی تیمش مقابل راهیان کرمانشاه در گفتگوی ختصاصی با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: آغاز خوبی داشتیم که منجر شد نبض بازی را در دست بگیریم و در اکثر دقایق هر دو نیمه در زمین حریف باشیم برهمین اساس در جرین رقابت  فرصت های بسیاری برای گلزنی ایجاد کردیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد.

وی افزود: در ضربات پایانی مشکل داریم و یکی از دلایل این موضوع به وضعیت روحی بازیکنان برمیگرده که باید بیشتر روی این موضوع کار بشه و بازیکنان را از لحاظ روحی آماده کنیم تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از موقعیت های بدست آمده استفاده کنند.

سرمربی تیم فولاد یزد اظهار داشت: البته تیم حریف هم 90 دقیقه دفاع کرد و همه 11 بازیکن تیم راهیان دفاع میکردند و راههای نفوذ بازیکنان ما را بسته بودند و آمده بودند یک امیتاز این دیدار را بگیرند که موفق هم شدند.

یلیچیچ تصریح کرد : البته نباید فراموش کنیم که ترکیب تیم و کادر فنی نسبت به سال گذشته تغییر کرده اند و نیاز به زمان است تا بازیکنان بیشتر با هم هماهنگ شوند و بدون شک در طول رقابت ها بهتر و بهتر می شویم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا