در برنامه جدید روابط عمومی دانشگاه با هدف ارتقای سطح علمی و افزایش جذابیت بازدیدهای دانش آموزی از این دانشگاه، در این بازدیدها برای اولین بار از توانمندی های دانشجویان رشته مدیریت جهانگردی و همکاری انجمن های علمی دانشجویی استفاده شد که مورد توجه و استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

تعداد 35 نفر از دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی در رشته ریاضی از دبیرستان نمونه دولتی امام علی شهرستان ابرکوه روز گذشته با همکاری روابط عمومی دانشگاه و انجمن علمی مدیریت جهانگردی از دانشگاه یزد بازدید کردند.

دانش آموزان در این بازدید از قسمت های مختلف دانشکده هنر و معماری همچنین دانشکده های علوم، فیزیک، فنی و مهندسی، معدن و متالورژی و کتابخانه مرکزی دیدن کردند.

در این بازدید دکتر محمود برهانی و دکتر سیدمحمد موسوی نژاد و مهدیه سادات حسینی از اعضای هیات علمی دانشکده فیزیک مطالبی را در خصوص رشته فیزیک و قابلیت های این دانشکده به دانش آموزان ارائه کردند.

همچنین مهندس مهدی افشارنیا ، مهندس محمدحسین احمدزاده و مهندس سکینه پورقاسمی در بازدید دانش آموزان از کارگاه های مکانیک و نساجی درباره این کارگاه ها توضیح لازم را به آنان ارایه کردند.

در این بازدید رضا صالحان از انجمن علمی متالورژی، عاطفه شیروانی، محمدرضا جعفری و ارسلان محمدی از انجمن علمی مدیریت جهانگردی، محمدرضا پهلوان زاده از انجمن علمی شهرسازی،علیرضا ملایی از انجمن علمی نساجی، رضا رنجبران از انجمن علمی معدن و محمد اوشنی از انجمن علمی فیزیک نیز دانش آموزان را همراهی و مطالب ارزنده ای در خصوص دانشکده ها و رشته های تخصصی خود به آنان ارایه کردند که مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا