.

 یزدفردا:در پی درج   آیا روابط عمومی مخابرات جوابگو است؟  در یزدفردا روابط عمومی محترم مخابرات یزد با ارسال جوابیه ای  که در ادامه منتشر خواهد شد واکنش نشان داده که ضمن تشکر از همکاران روابط عمومی مخابرات استان مطلب عینا منتشر می شود.

 

سلام عليكم،،،

      با احترام در پي درج مطلبي پيرامون چگونگي صدور صورتحساب تلفن ثابت استان يزد در دوره اخير با عنوان «آيا روابط عمومي مخابرات جوابگو است؟» خواهشمند است براي تنوير افکار عمومي، جوابيه و تصوير قبض ذيل را در ادامه همان مطلب و نيز به عنوان جوابيه جداگانه، درج فرماييد:

 

در پي صدور قبض تلفن ثابت استان در دوره اخير (1/5/93 تا 31/6/93) و توزيع آن در مهر ماه سال جاري، دو مورد از پارامترهاي صورتحساب با عناوين "هزينه ADSL  " و "هزينه سرويس هاي ويژه" در ستون ريز محاسبات درج نگرديده ، اما در جمع کل قبض (مبلغ قابل پرداخت)، محاسبه شده است.

به عنوان مثال همين قبضي که تصوير آن از طرف نويسنده مطلب ياد شده، به عنوان شاهد آورده شده، پارامترهاي هزينه سرويسهاي ويژه در آن درج نشده است. که تصوير کامل قبض ايشان با هزينه سرويس هاي ويژه به اين شرح است.

 

 

ايشان هزينه ADSL را نداشته اند اما ممکن است برخي مشترکين ديگر که از ADSL استفاده مي کنند هم با همين مشکل مواجه شوند.

بنا بر اين هيچ مبلغ اضافه اي در هيچيک از قبوض تلفن درج نشده و مشترکين گرامي با خيالي راحت مي توانند  نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند. براي اطمينان از چگونگي صدور صورت حسابشان هم مي توانند با مراجعه به امور مشترکين تلفن ثابت، يک کد کاربر و رمز عبور مختص خودشان بگيرند و ريز کارکرد تلفن شان و ساير اطلاعات مربوط به صورتحساب تلفن را از سايت www.yazdtelecom.IR دريافت نمايند.

يا از دفاتر خدمات ارتباطي سطح شهر مربوطه خودشان، ريز مکالمات دقيق خود را دريافت کنند تا از نحوه محاسبه صورتحساب تلفن، اطمينان يابند.

 

چند نکته ديگر :

 

1-  بر خلاف راي محتوم و حکم قطعي که نويسنده محترم مطلب يادشده صادر کرده و سپس نتايج ذهني خودشان را گرفته اند، شرکت مخابرات استان يزد (تاکيد مي شود شرکت مخابرات استان يزد) تا کنون هيچ مبلغ اشتباه و اضافه اي را در قبوض مشترکين خود لحاظ نکرده که بخواهد آن مبلغ را به ايشان عودت نمايند.

2-  نويسنده محترم در مطلع و ابتداي مطلبشان فرموده اند:  "بارها و هزاران بار، شاهد اشتباهات بسيار وسيع و فراتر از بيانات غير قابل قبول مسئولان روابط عمومي مخابرات، صورت پذيرفته است"!!

 لازم است به ايشان عرض كنيم نه بارها ! و نه هزاران بار!! بلكه يك مورد آن را براي پذيرش افكار عمومي ارايه مي كردند بد نبود!!!

3-  تبعات اجتماعي منفي اينگونه سخن راندن بي سند و  بي پايه بماند، آيا اين برادر مسلمان، فكري به حال رهايي خودشان از اين همه بند تهمت و افترا كه با دست خودشان برگردن خودشان تنيده اند، كرده اند؟!. خدا به داد همه ما براي رهايي از اين قيدهاي خودبافته و خودساخته برسد.

و ما اما .... همچنان منتظر يك دليل از هزاران دليلي كه فرموده اند اشتباهات بسيار وسيع صورت پذيرفته، هستيم.

 لازم است به ايشان عرض کنيم نه بارها ! و نه هزاران بار!! بلکه يک مورد آن را براي پذيرش افکار
عمومي شاهد ارايه مي کردند بد نبود!!!

4-  ايشان به گونه اي مطرح کرده اند که گويي ساعت ها در شرکت مخابرات از اين اتاق به آن اتاق رفته و پاسخي نگرفته اند و برايشان محرز شده که اشتباه در محاسبه صورتحساب به وقوع پيوسته و کسي پاسخگو نبوده است!!! در صورتي که با يک تماس ساده، با هر يک از شماره تلفن هاي پاسخگويي شرکت مخابرات مثلاً 7333030 از چگونگي صورتحساب اين دوره به سادگي مطلع مي شدند. مگر اينکه تصور کنيم، کمبود سوژه براي نگارش، اين نويسنده محترم را سراسيمه و عجولانه به وادي طرح نکته اي کذب و بي مورد در رسانه در انداخته است و هدف و منظور ديگري از طرح آن بوده!

روزي زني سالخورده به ديدار پيامبر اکرم (ص) رفت و به ايشان گفت: من به غلط درباره زني سخني ناروا
گفته ام. اکنون مي خواهم توبه کنم. اما آن زن از شهر و ديار ما رفته و او را نمي يابم تا حلاليت بطلبم و راضي اش کنم. شما بفرماييد چه کنم؟

پيامبر فرمودند: مرغي را بکش و در کوچه پس کوچه هاي مدينه راه برو و آن مرغ را پر بکن و فردا نزد من بيا.

فرداي آن روز زن سالخورده، ‌به ديدار پيامبر اکرم (ص) رفت و گفت: ديروز آن کاري را که گفتيد انجام دادم. پيامبر گفتند: حالا برو و پرهايي را که از آن مرغ در کوچه ها کنده اي و ريخته اي جمع کن و بياور.

پيرزن رفت و با 2 يا 3 پر در دست بازگشت. پيامبر گفتند: جبران حرف ناروا در مورد ديگران هم به همين گونه است. ايشان ادامه دادند: خداوند تبارک و تعالي، هرچيز را مي تواند ببخشد جز پراکندن حرف ناروا در ميان مردم. چرا که جمع کردن و جبران آن ممکن و ميسور نيست. برو و آنقدر نزد خدا توبه و انابه کن تا هر چه صلاح بداند درباره تو عمل کند.

خدا دستگير همه ما باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا