به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "مجيد جواديان زاده" روز چهارشنبه 23 مهرماه در اين جلسه اظهار داشت: از آنجايي كه بيماران خاص بايد دائما در معرض درمان قرار داشته باشند، ازاين رو مداواي اين عزيزان با دشواري هاي مختلفي همراه است که بايد با همكاري و مساعدت سازمان هاي دولتي و غيردولتي در كاهش آلام آنان كوشا باشيم.
دبير كميته بيماريهاي خاص استان در پایان بر استفاده از ظرفيت رسانه ها، هنرمندان و سازمانهاي مردم نهاد و خيرين در جهت درمان و توانمند سازي اجتماعي بيماران خاص تاكيد كرد.
همچنین در این بازدید با حضور مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري جلسه كميسيون ارتقاي امنيت اجتماعی و اخلاقی شهرستان ابركوه برگزار شد كه در اين جلسه جواديان زاده با تاكيد بر لزوم حفظ و ارتقاي امنيت پایدار در جامعه، افزود: مقوله امنیت دارای ابعاد گوناگونی است که مرتباً نیز به ابعاد آن افزوده می گردد.
دبیر کارگروه امنیت اجتماعی و اخلاقی استان یزد اضافه کرد: آنچه ضرورت دارد تدوین نقشه آسیب های اجتماعی شهرستان ابرکوه است تا همه مسئولان بدانندکه کدام مناطق با چه نوع آسیب ها و جرائمی دست بر گریبان است و در جهت رفع و حل آنان برنامه ریزی و سیاست گذاری نمایند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا