معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری یزد از همکاری خوب بهره برداران با مأموران آمارگیری سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، افسانه شهابی پور در جلسه ای که با حضور مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات استانداری، مدیریت جهاد کشاورزی ، معاون فنی و آموزشی و کارشناسان فنی ستاد سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان با اشاره به این که اجرای کامل طرح سرشماری عمومی کشاورزی در تحقق اقتصاد مقاومتی و نیز قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه درکشور نقش بسیار اساسی دارد ، گفت : امروز براساس اسناد موجود سهم بخش کشاورزی درتولید ثروت ملی ، اقتصاد ، مدیریت آب و نهاده های کشاورزی و تولید ناخالص داخلی تاثیر فراوانی دارد.

نماینده تام الاختیار مدیر اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان با بیان اینکه آمار و اطلاعات صحیح پایه و اساس برنامه ریزی برای توسعه و پیشرفت هر کشوری است افزود: در طرح سرشماری عمومی کشاورزی همه ادارت و نهادهای شهرستان با یک تعامل سازنده و مستمر در زمینه اجرای هر چه مطلوبتر این سرشماری در تلاش می باشند.

وی با اعلام اینکه بهره برداران، همکاری خوبی با مأموران آمارگیر سرشماری عمومی کشاورزی داشته اند اضافه کرد: خوشبختانه با بیان اهمیت نتایج حاصل از اجرای طرح سرشماری کشاورزی در برنامه ریزی های کلان توسط دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی به مردم، همكاري سازنده بهره برداران و همچنین آموزش هاي موثر به ماموران آمارگير پيش از شروع این طرح به خوبی در حال انجام است.

در ادامه جلسه معاون فنی و آموزشی ستاد سرشماری عمومی کشاورزی گزارشی از نحوه اجرای طرح و همچنین اقدامات انجام شده ارائه نمودند.

طرح سرشماری عمومی کشاورزی از 5 ماه مهر سال جاری آغاز شده و تا 18 ماه آبان نیز ادامه دارد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا