كتابي به همت دكتر ميرغفوري رئيس دانشگاه علم وهنر، فاطمه عزيزي و فائزه اسديان اردكاني به چاپ رسيد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علم و هنر، دكتر ميرغفوري رئيس دانشگاه علم وهنر از مولفان اين كتاب اظهار كرد :يكي از اصلي ترين وظايف يك مدير ، تصميم گيري  منطقي و مطلوب است كه اين عمل ، علم و دانش وي را در چگونگي اداره و رهبري تعيين مي كند . تصميم گيري  در حقيقت بيان  درست اهداف،  تعيين  راه حل هاي  مختلف و ممكن ، ارزيابي امكان پذيري آنان ، ارزيابي نتايج ناشي از اجراي هر يك از راه حل ها و در نهايت انتخاب و اجراي آن مي باشد . در يك كلام مي توان گفت كه عملكرد يك مدير در سازمان تابع كيفيت تصميم گيري اوست .

در سال هاي اخير روش هاي تصيم گيري چند معياره MCDM به منظور كمك به تصميم گيرندگان جهت تصميم گيري مناسب و با در نظر گرفتن مجموعه معيارها ، كاربرد زيادي در زمينه هاي مختلف علمي داشته است .

در سال هاي گذشته تاليفاتي در اين زمينه توسط محققان ئ نويسندگان مختلف به چاپ رسيده است كه هر كدام تلاشي در راستاي توسعه اين علم داشته اند و اما به نظر مي رسد خلا كتابي جامع شامل مفاهيم ، تكنيك ها و نرم افزارهاي تصميم گيري چند شاخصه به خوبي در فضاي دانشگاهي به ويژه براي رشته هاي تحصيلي مانند مديريت و مهندسي صنايع احساس مي شود .

در اين راستا كتاب حاظر با هدف رفع اين خلاء و به عنوان يك منبع درسي معتبر تدوين شده است .

تلاش مولفان در اين كتاب بر آن است كه رايج ترين تكنيك هاي تصميم گيري چند شاخصه به خوانندگان عرضه شود .

گفتني است اين كتاب در 15 فصل تدوين شده و مطالعه اين كتاب به دانشجويان مقاطع مختلف در رشته هاي مديريت، مهندسي صنايع و ساير رشته هاي مرتبط  و همچنين مديران  فعال در حوزه هاي مختلف توصيه مي شود . اين كتاب به همت اينجانب ، خانم فاطمه عزيزي و خانم اسديان اردكاني در تيراژ 1000 نسخه در سال 1393 به چاپ رسيد










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا