فرمانده انتظامي استان يزد از دستگيري دو جاعل و كلاهبردار كه با جعل و تنظيم سند اقدام به فروش ملك 150 ميليارد ريالي كرده بودند خبر داد.
 سرهنگ "ايرج كاكاوند" در تشريح اين خبر گفت: با كسب اخبار و اطلاعاتي مبني بر اينكه دو تن از كلاهبرداران حرفه اي اقدام به جعل سند و مبايعه نامه هاي مجعول كرده و با فروش ملك 31000 متري مبلغ بسيار بالايي را به دست آورده اند، بررسي موضوع اين پرونده در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي قرار گرفت.

وي ضمن اشاره به اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات ماموران پليس خاطرنشان كرد: با محرز شدن موضوع كلاهبرداري و طي هماهنگي با مقامات قضائي هر دو كلاهبردار شناسايي و دستگير شدند.

كاكاوند ادامه داد: متهمان در بازجويي هاي انجام شده سعي در فريب و گمراه كردن ماموران را داشتند وليكن با درايت و تيزهوشي كارآگاهان اداره آگاهي و قرار گرفتن آنها در برابر ادله و مستندات مربوطه، متهمان به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جعل و كلاهبرداري و فروش مال غير به مبلغ 150 ميليارد ريال اعتراف كردند و با دستور مقامات قضائي روانه زندان شدند.

رئيس پليس استان يزد در پايان يادآور شد: شهروندان اصل و يا حتي كپي اسناد و مدارك خود مانند: شناسنامه، كارت ملي، گذرنامه، اسناد مالكيت زمين، مغازه و منزل خود را به عناوين مختلفي مثل استخدام در شركت يا انجام امور اداري در اختيار افراد ناشناس و غير مطمئن قرار ندهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا