معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در نشست ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر استان اظهار داشت: توجه به شاخصه هاي حكمراني خوب و تلاش در جهت تحقق آن زمينه ساز بستر لازم براي تقويت نظارت اجتماعي و اجراي فريضه ديني امر به معروف و نهي ازمنكر است.

به گزارش  اداره كل روابط عمومي استانداري يزد " محمد علي طالبي " روز شنبه 24 ابان ماه در نشست ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر استان كه با حضور مسئولين مربوطه برگزار شد، در ابتدا با اشاره به اينكه حركت به سمت حكمراني خوب مهمترين مسئوليت ادارات و سازمان هاي دولتي در راستاي امر به معروف و نهي از منكر است اظهار داشت: توجه به شاخصه هاي حكمراني خوب و تلاش در جهت تحقق آن زمينه ساز بستر لازم براي تقويت نظارت اجتماعي و اجراي فريضه ديني امر به معروف و نهي ازمنكر است.
طالبي با تاكيد بر مسئوليت پذيري و پاسخگويي در سازمان ها و ادارات  اظهار داشت:  مسئوليت پذيري و پاسخگويي از جمله شاخصه هايي است كه ضمن داشتن نقش اساسي در تحقق حكمراني خوب، ميتواند جريان امر به معروف و نهي از منكر را در همه سازمان ها و ادارات استان تسهيل نمايد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در ادامه با بيان اينكه ميتوان همه مسئولين را نسبت به عملكردشان پاسخگو نمود و از سوي ديگر مسئوليت پذيري آنها را در قبال عملكردشان افزايش داد اظهار داشت: قطعا في نفسه بسياري از كاستي ها و ضعف ها را برطرف نموده ايم و ضمن اينكه ميتوان با پاسخگويي و مسئوليت پذيري بيشتر زمينه هاي نظارت اجتماعي را بر عملكردها فراهم نمود كه در اين صورت پيوند خوبي ميان مردم و مجموعه مديران و دستگاه هاي اداري برقرار خواهد شد.
وي در پايان با اشاره به اينكه بايد تمركز برنامه ها و فعاليت ها را بر تقويت نظارت اجتماعي قرار داد بيان كرد: اعضا ستاد بايد بر اين مبنا هرچه سريع تر نسبت به ارائه پيشنهادات و برنامه هاي عملي خود در اين راستا اقدام نمايند.
گفتني است دراين جلسه دستگاه هاي اجرايي استان گزارشي از اقدامات صورت گرفته در موضوع امر به معروف و نهي از منكر در دستگاه مربوطه خود را ارائه كردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا