به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " سيد محمد ميرمحمدي" در این ملاقات که عصر دوشنبه 26 آبانماه در نهاد ریاست جمهوری صورت گرفت، در خصوص تسریع در احداث سد بهشت آباد و انتقال آب به استان یزد با معاون اول رييس جمهور به بحث و تبادل نظر پرداخت.
استاندار يزد در این ملاقات طرح مدیریت مصرف آب کشاورزی يزد را به عنوان استان پایلوت در اجراي اين طرح تشريح كرد.
وي همچنين طرح ساماندهی مهاجرین به استان يزد را كه در جلسات متعدد و با اعلام نظر بسياري از كارشناسان استان تدوين شده تقدیم معاون اول رييس جمهور نمود.
موضوع تعامل با بانکها و کاهش مسیر طولانی اخذ تسهیلات برای راه اندازی واحدهای تکمیل شده صنعتي و توليدي و مباحث مربوط به اعتبارات ابلاغی مربوط به اشتغال ، از جمله ديگر مباحث مطروحه در اين ديدار بود.
استاندار يزد همچنين در اين ديدار، گزارشي از برخي موانع موجود در مسير تسهيل در امر سرمایه گذاری در استان را ارائه نمود كه مقرر شد پیشنهادات لازم در اين زمينه به صورت مکتوب به معاون اول رييس جمهور اعلام شود.
در پايان این ديدار گزارشی از روند اجرايي فعالیتهای مربوط به ايجاد منطقه ویژه علم و فناوری استان مطرح شد و با توجه به تصويب آن در کمیسیون دائمی شورای عتف ، گزارشی جهت تصویب نهايي آن در شورای عتف به استحضار معاون اول رييس جمهور رسيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا