سرمربی تیم فوتسال بازرگانی ایده آل یزد گفت: در مقابل لبنیات ارژن شیراز پيروزي ارزشمندي كسب كرديم و سه امتياز مهم را به دست آورديم.

محمد باغبان صالح پس از پیروزی تیمش مقابل تیم لبنیات ارژن شیراز در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: از تمام بازيكنان تيمم ممنونم كه تا آخرين لحظه تلاش كردند تا بعد از شکست مقابل تیم رسات کرمان بار ديگر پيروز ميدان شده و سه امتياز ارزشمند به دست بياوريم.

وی افزود: پیروزی در این دیدار برایمان از اهمیت بالایی برخوردار بود و تمام تلاشمان را کردیم تا حریف را شکست دهیم و خوشحالم از اینکه توانستیم برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم بازرگانی ایده آل ادامه داد : تیم ارژن یکی از تیم های خوب گروهمان است و سه بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، در حالی که ما تنها شش امتیاز داشتیم و با پیروزی در این دیدار مجموع امتیازات خود را افزایش داده و نگذاشتیم فاصله امتیازاتمان با تیم های بالای جدول زیاد شود.

باغبان صالح تصریح کرد: هدفمان از ابتدای فصل قهرمانی و صعود به لیگ برتر بوده و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در دیدارهای پیش رو نیز نتایج مطلوبی کسب کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا