با حضور خانم دکتر طباطبایی معاون هماهنگی دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد اولین جلسه شورای زنان فرهیخته دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد برگزار گردید

به گزارش خبرنگار سرویس پژوهشی دانشگاه با حضور دکتر طباطبایی و جمعی از زنان هیأت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد اولین جلسه شورای زنان فرهیخته دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد برگزار گردید.

 در این جلسه دکتر طباطبایی ضمن تقدیر و تشکر از تشکیل چنین جلسه ای اظهار داشت : تشکیل این شورا تکمیل شده شورای پژوهشی زنان دانشگاه آزاد اسلامی است که پایه و اساس آن در دوران ریاست جناب آقای دکتر جاسبی بنا نهاده و در دوران بعد از ایشان مسکوت و در دوران ریاست آقای دکتر میرزاده دوباره متبلور شده است .

 وی با تشکر از ریاست دانشگاه به علت توجه به زنان و واگذاری چندین مسئولیت و ریاست واحدهای دانشگاهی به زنان عضو هیأت علمی در دانشگاه اظهار داشت: دکتر امراللهی نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه در استانهای یزد و سمنان و اصفهان نیز به مدیریت زنان بر مسئولیت های اجرایی اعتقاد دارند و شاهد این ادعا انتخاب ریاست واحد اردکان و یکی از واحدهای استان سمنان و همینطور واگذاری مسئولییت معاونت هماهنگی دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد به اینجانب است و الحمدالله در این حیث از دیگر مناطق دانشگاه آزاد اسلامی جلوتر هستیم و بایست پاسخ این اعتماد را با سختکوشی و دقت نظر بدهیم .

 وی در ادامه خواستار تلاش بیشتر زنان عضو هیأت علمی به منظور ارتقاء مرتبه علمی آنها شد و گفت : پیشنهاد دارم کارگروه و کمیته هایی برای این شورا تعریف شود تا از حضور حداکثری زنان عضو هیأت علمی تمام دانشگاههای آزاد اسلامی استان در این کارگروه ها بهره ببریم .

 گفتنی است در این جلسه زنان عضو هیأت علمی از دانشگاههای آزاد اسلامی یزد ، میبد ، اردکان ، مهریز ، ابرکوه ، تفت و بافق و دیگر دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد حضور داشتند .

شایان ذکر است شورای زنان دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد چهارمین شورای از بین دانشگاههای آزاد اسلامی سراسر کشور است و مسئولیت آن به سرکار خانم دکتر شهناز نایب زاده استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد واگذار گردیده است .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا