رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد  در کنفراس مطبوعاتی که به مناسبت برگزاری کنگره بزرگداشت شهید دکتر "سیدرضا پاکنژاد" در یزد برگزار شده بود ضمن بیان ویژگی های شخصیتی این شهید تصریح کرد: این شهید معلم و نویسنده نمونه  و سمبل ایثارگری بود که الگویی از یزدیها برای کل کشور است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد  در کنفراس مطبوعاتی که به مناسبت برگزاری کنگره بزرگداشت شهید دکتر "سیدرضا پاکنژاد" در یزد برگزار شده بود ضمن بیان ویژگی های شخصیتی این شهید تصریح کرد: این شهید معلم و نویسنده نمونه  و سمبل ایثارگری بود که الگویی از یزدیها برای کل کشور است.

وی ضمن اشاره به برگزاری این کنگره گفت: این گنگره طی دو روز متناسب با نودمین سال تولد این شهید بزرگوار با حضور خانواده وی برگزار می شود.

دکتر محمدرضا میرجلیلی خاطرنشان کرد: در این کنگره از کتب تجدید پاپ شده این شهید رونمایی می شود.

سرهنگ علی استادی معاون اجرایی این کنگره نیز ضمن ایراد سخن در خصوص روند اجرای این کنگره از سه یال قبل تااکنون تصریح کرد:به دنبال برگزاری یادواره شهید دکتر چمران و شهیدکتر رهنمون در سالهای گذشته در یزد امسال نیز شاهد برگزاری کنگره بزرگداشت شهید دکتر "سیدرضا پاکنژاد" در سطح کشوری هستیم.

وی ادامه داد: بنابه درخواست خانواده شهید کتب شهیدو مطالبی که به چاپ نرسیده بود درقالب 15 جلد کتاب تجمیع و به چاپ رسید که  در این کنگره رونمایی می شود.

دکترمحمدحسن احرامپوش دبیراجرایی این کنگره نیز خاطرنشان کرد: تحلیل شخصیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهیددکتر پاکنژاد و نقد علمی کتابهای این شهید توسط اندیشمندان و صاحبنظران دو ویژگی مهم این کنگره است.

وی در باب ویژگی های شخصیتی این شهید بزرگوار متذکرشد: شهیددکترپاکنژاد از زمان خودش جلوتر بود و مصداق عینی دانشگاه و حوزه بود همچنین شهیددکتر پاکنژاد به انعکاس پیام قرآن در کتب خود پرداخت.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا