نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه هنری باید محل ترویج ارزش های انقلابی و اخلاقی باشد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی عصر شنبه (27 دی) با حضور در حوزه هنری استان یزد از نزدیک در جریان فعالیت های فرهنگی و هنری این نهاد قرار گرفت.
محمد صالح جوکار از حوزه هنری به عنوان امید هنر انقلاب یاد کرد و افزود: فعالیت های حوزه هنری باید بیشتر بین مردم بیاید و معرفی شود.
وی با اشاره به فعالیت های مؤثر حوزه هنری یزد در عرصه های مختلف هنری همچون شعر، داستان، نمایش، هنرهای تصویری و تجسمی اظهار داشت: حوزه هنری باید محل ترویج ارزش های انقلابی و اخلاقی باشد.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های رئیس، کارکنان و هنرمندان این مرکز در جهت رشد و اعتلای فرهنگ و هنر استان بر تقویت بودجه دستگاه های فرهنگی از جمله حوزه هنری تأکید کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین از فعالیت های عمرانی و سالن چند منظوره در دست ساخت این مرکز بازدید کرد.
محمد صالح جوکار در این بازدید با روند پیشرفت این طرح ها و مسائل آن آشنا شد و برای رفع مشکلات پیش رو قول مساعدت و پیگیری داد.
رئیس حوزه هنری استان هم ضمن تشکر از حضور آقای جوکار در این نهاد انقلابی، گزارشی از مهمترین فعالیت ها و اقدامات این مرکز را بیان کرد.
محمد صادق کوچک زاده با اشاره به توانمندی و قابلیت های هنرمندان استان در عرصه های مختلف، توجه بیشتر به این ظرفیت ها را خواستار شد.
وی به برگزاری اولین جشنواره موسیقی سنتی جوان استان یزد در بهمن ماه اشاره کرد و گفت: این جشنواره به منظور ایجاد زمینه اجرای موسیقی سالم و فرهنگی با رویکرد حس امید به آینده، تولید آثار فاخر با موضوع ایران و آینده در افق چشم انداز 1404، حمایت از هنرمندان جوان برای تولید آثار ارزشی و فاخر موسیقایی و ارتقای توانمندی فکری و تقویت دانش و بینش هنرمندان جوان از 6 تا 9 بهمن با حضور حدود 200 هنرمند در یزد برگزار خواهد شد.
آقای جوکار نیز این جشنواره را حرکتی مؤثر در تولید آثار ارزشی و انقلابی با بهره گیری از ظرفیت های هنری استان دانست.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا