یزدفردا-سرویس اجتماعی -خبرهای پلیس"فرمانده انتظامی شهرستان یزد از اجرای طرح امنیت اجتماعی و برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر و دستگیری 7 تن از سوداگران مرگ در شهر یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا به نقل از پلیس استان یزد:سرهنگ " یوسف سپهوند" گفت: در اجرای طرح امنیت اجتماعی و تشدید برخورد با قاچاقچیان و فروشنگان موادمخدر جلسات لازم در این زمینه تشكیل شد و تیم های عملیاتی متشكل از كلانتری های 12 قائم"، 13 شهید رجایی" و 15 آزادگان بررسی این موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس تحقیقات لازم را در خصوص شناسایی محل اختفای فروشندگان موادمخدر به عمل آوردند و پس از هماهنگی با مقامات قضائی در یك عملیات منسجم 7 تن از سوداگران مرگ را دستگیر كردند.

این مقام انتظامی كشف دو كیلو تریاك را از دست آوردهای این طرح بیان كرد و گفت: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد مردم و اهالی محل از اجرای این طرح رضایت كامل را دارند و خواهان ادامه این طرح هستند.

سپهوند در پایان خاطر نشان كرد: پلیس شهرستان یزد با تلفن 110 و یا سامانه پیامكی 110 آماده دریافت هر گونه اخباری پیرامون فعالیت مجرمان و متهمان سابقه دار است و همچنین این ظرفیت ایجاد شده تا كارشناسان پلیس نسبت به برگزاری كلاسهای آموزشی در مدارس، مساجد و.... به ارائه آموزش و ارتقاء سطح آگاهی همشهریان عزیز بپردازند همچنین نسبت به برپایی نمایشگاههای اختصاصی در این راستا اقدام كنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا