یزدفردا-سرویس اجتماعی -خبرهای پلیس"فرمانده انتظامی استان یزد از كشف 15 میلیارد ریال انواع كالاهای قاچاق طی 48 ساعت گذشته توسط پلیس این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا به نقل از پلیس استان یزد:سرهنگ "ایرج كاكاوند" گفت: در اجرای برنامه های عملیاتی پیش بینی شده از سوی اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز ناجا و همچنین به منظور پیشگیری و مقابله جدی با قاچاق كالاهای گمركی و دخانی، اجرای عملیاتی این طرح در دستور كار قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به انجام كار اطلاعاتی و شناسایی باندهای فعال در زمینه ورود كالاهای قاچاق ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی استان به طور سراسری و به مدت 48 ساعت این طرح را با بهره گیری از تمام توان و امكانات موجود، به مرحله اجراء گذاشتند.

كاكاوند ارزش كالاهای قاچاق كشف شده در این طرح را یك میلیارد و 500 میلیون تومان بیان و تصریح کرد: با اجرای این طرح انواع و اقسام كالاهای قاچاق شامل: پوشاك خارجی، سیگار، لوازم برقی و .. همگی خارجی و فاقد مجوز گمركی كشف شد.

به گفته رئیس پلیس استان یزد، كشفیات كالاهای قاچاق این طرح، در مقایسه با طرح مشابه در سال گذشته افزایش 284 درصدی را داشته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا