شهرداری یزد در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری که از تاریخ دوم تا پنجم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود حضور می یابد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری از تاریخ دوم تا پنجم اسفند ماه سالجاری، در موضوعات حمل و نقل شهری، فضای سبز، خدمات شهری، معرفی فرصتهای سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذار، دستاوردهای شهرداریها، مدیریت بحران، پسماند، عمران و توسعه شهری، آموزش و پژوهش شهری و شهرداری الکترونیک و IT در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

گفتنی است شهرداری یزد با حضور در این نمایشگاه به تشریح موضوعاتی از قبیل معرفی فرصتهای سرمایه گذاری، آموزش و پژوهش شهری و شهرداری الکترونیک و  IT می پردازد.

سازمان فاوا، حوزه مشارکت و سرمایه گذاری و معاونت برنامه ریزی و توسعه از زیرمجموعه های شهرداری یزد هستند که در سالن 11- غرفه 54 چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری حضور دارند.

علاوه بر شهرداری یزد، شهرداریهای ابرکوه، اردکان، بافق ، حمیدیا ، زارچ و میبد نیز از استان یزد در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

شایان ذکر اینکه نرم افزارهای SDI، FLOSS، بودجه ریزی عملیاتی و حسابداری تعهدی، موبایل و اداری و مالی، از جمله نرم افزارهایی است که در این نمایشگاه از سوی شهرداری یزد ارائه می شود.

مسیریابی بر روی نقشه به همراه نام معابر در طول مسیر، بدون نیاز به اینترنت، نمایش موقعیت فرد بر روی نقشه و رسم مسیر متحرک، نمایش سرعت متحرک از طریق GPS ، ارسال موقعیت فرد از طریق پیامک و دریافت آن توسط مقصد و رسم خودکار مسیر از مبدأ به مقصد و نقشه قابل گسترش به صورت vector با بزرگنمایی بی نهایت از قابلیت های سامانه نقشه شهر یزد روی تلفن همراه است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا