یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیسی استان یزد - رئیس پلیس آگاهی استان یزد از شناسایی و کشف پنج دستگاه موتورسنگین قاچاق و دستگیری دو متهم در این زمینه توسط ماموران پلیس آگاهی یزد خبر داد.

به گزارش یزدفردا، سرهنگ "علیرضا خالقی" افزود: در پی دریافت خبری در خصوص فعالیت دو تن از سودجویان اقتصادی در رابطه با خرید و فروش موتورسیکلت های سنگین غیر مجاز در سطح شهر یزد، بررسی این موضوع به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی سپرده شد.

وی ضمن اشاره به هماهنگی قضائی ادامه داد: عوامل پلیس ، تحقیقات لازم در این زمینه را آغاز کرده و با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی متوجه شدند این افراد به صورت قاچاق اقدام به وارد کردن موتورسیکلت های سنگین به شهر یزد کرده و قصد فروش آن را دارند.

خالقی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس ضمن شناسایی و بازرسی از انبارهای موردنظر، دو دستگاه هوندا "750 سی سی"، یک دستگاه "کادیکس250سی سی"، یک دستگاه "یاماها1200 سی سی" و همچنین یک دستگاه "سی آر ام" را کشف کردند.

سرهنگ خالقی ارزش برآورد شده این موتورسیکلت های قاچاق را یک میلیارد و 450میلیون ریال اعلام کرد و یاد آور شد: در این رابطه دو متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا