یزد فردا: سردار "ايرج كاكاوند" فرمانده انتظامي استان يزد گفت:پليس افتخاري بازوي توانمند نيروي انتظامي در برقراري امنيت اجتماعي جامعه است و در واقع، به عنوان هميار و همکار نيروي انتظامي شناخته مي شوند.
به گزارش یزد فردا: سردار"ايرج كاكاوند" در جلسه کميسيون پليس افتخاري ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام فاطميه گفت :بحث پليس افتخاري از سال 92 از طريق ناجا پيگيري و جلسات مقدماتي در سطح کلان ناجا برگزار شد و بعد از هفته ناجا همه استانها نسبت به جذب پليس افتخاري اقدام کردند.
كاكاوند با اشاره به اينکه پليس همواره سعي در مشارکت عمومي مردم، جهت برقراري نظم و امنيت دارد گفت:در استان يزد طرح هايي را به مناسبت هاي خاصي داريم و ما توانستيم اين آمادگي را در اين افراد ايجاد و از ظرفيت آنها در پيشگيري از جرايم استفاده كنيم.
وي افزود:پليس افتخاري بازوي توانمند نيروي انتظامي در برقراري امنيت اجتماعي جامعه است و در واقع، به عنوان هميار و همکار نيروي انتظامي شناخته مي شوند.
كاكاوند ادامه داد: در گام اول ، بايد بپذيريم مردم ميل و رغبت به جذب دارند و در گام بعدي همکاران ورود بيشتري داشته باشند تا بتوانند نيروي پليس افتخاري جذب کنند و ما بايد در اين بحث از ظرفيت همه دستگاه هاي دولتي استفاده كنيم.
فرمانده انتظامي استان يزد در پايان فراهم کردن امنيت خوب با کمک مردم را بهترين مزيت پليس افتخاري عنوان کرد و ادامه داد:بي شک استفاده از ظرفيت مردمي در مأموريت ها و اقدامات پليس ،پشتوانه خوب و امني در برقراري بيش از پيش قانون، نظم و آرامش فراهم مي آورد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا