یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس- نماینده ولی فقیه در استان یزد، وظیفه پلیس را خدمت به مردم و طی کردن راهی که انقلاب اسلامی را نگه دارد بیان کرد و گفت: یک پلیس می تواند طوری رفتار کند که مردم جامعه را به انقلاب و انقلابیون خوش بین کند و همچنین کاری کند که مردم برای انقلاب و دین فداکاری کنند.

به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس استان یزد، حضرت" آیت الله ناصری" در همایش فرماندهان کلانتری و پاسگاه های استان یزد ضمن اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین پیشرفت ایران اسلامی در دستیابی به اهداف و آرمان های مورد نظر گفت: این تحول بزرگ و دگرگونی عظیم در سایه تلاش ها و کوشش ها و برنامه ریزی های امام امت و مردم و بزرگان دین و عنایت های همیشگی خداوند متعال بوده است.

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی یک تحول بسیار بزرگی است که شاید هنوزم دنیا این مسئله را درک نکرده است؛ هرچه بیشتر دنیا این حرکت انقلاب را درک می کند بیشتر کشور ها در مقابل انقلاب ما جبهه گیری می کنند چون کشور ما در مسیر متضاد با حرکت آنهاست.

نماینده ولی فقیه در استان یزد حرکات و برنامه ریزی های دشمنان را خود محوری، ریاست محوری، استعمارگری و سلطه طلبی بیان کرد و افزود: آنها فکر این هستند که به افکار پلید خود دست یابند به هر طریقی که امکان پذیر باشد؛ به طور کلی هدف دنیای استکبار سلطه بر مردم و جهان است.

امام جمعه استان یزد گفت: سرنوشت ملت های بدون هدف به هیچ کجا ختم نخواهد شد، یکی از دلایلی که آنها با اسلام مقابله می کنند این است که اسلام هدفش الهی است و همه عالم را از آن خدا می داند.

وی ادامه داد: خداوند برای ما انسان ها هدف بزرگی را در نظر گرفته است و آن هدف رسیدن به کمال انسانیت و قرب الهی است.

وی گفت: از 1400 سال قبل تاکنون همه انبیاء تلاش کردند تا انسان را رشد بدهد تا خلیفه الله شود و به سعادت و کمال برسد، همه زحمت کشیده اند تا زمانی که خداوند فردی را به نام امام خلق کرد و خواست تا هدف خلقت را پیاده کند.

آیت الله ناصری خاطر نشان کرد: امام با برنامه ریزی و بیدار کردن و آگاه کردن مردم و مبارزه با استکبار، اولین قدم در مسیر امام زمان را طی کرد و ملت هم این توفیق را پیدا کردند تا در مسیر امام قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد وظیفه پلیس را خدمت به مردم و طی کردن راهی که انقلاب اسلامی را نگه دارد بیان کرد و گفت: یک پلیس می تواند طوری رفتار و عمل کند که مردم جامعه را به انقلاب و انقلابیون خوش بین کند و همچنین کاری کند که مردم برای انقلاب و دین فداکاری کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا