به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد/ دکترحمیدپارسائیان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با صدور بیانیه ای، از پرسنل، اعضا جوانان ، امدادگران و داوطلبان این جمعیت خواست تا بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های انقلاب و نظام تجدید بیعت کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی ایران در سی و ششمین بهار آزادی با دست آورد های علمی و سیاسی فراوان و بدلیل ماهیت بی بدیل کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بعنوان نمونه و الگو برای سایر کشورهای منطقه و جهان قرار گرفته است .این انقلاب علی رغم تمام دشمنی ها و کار شکنی ها در جهان فراگیر شده و شاهد شکوفا  شدن جوانه ها ی امید در دل تمامی مستضعفان جهان و گسترش موج ظلم ستیزی و  تبلور وعده الهی در پیروزی مردم  منطقه گشته است. شکست تلاش شبانه روزی بوق های تبلیغاتی غرب، جهت تغییر ماهیت و محتوای نظام اسلامی و همچنین کاهش پشتوانه  عظیم مردمی، القای ناکارآمدی نظام اسلامی، موج گسترده تحریم ها برای گرفتار کردن مردم و مسئولین در اشتباه محاسباتی  و تغییر رفتار و دست کشیدن از آرمانها ی انقلاب،نشان از میزان رشد و پویایی نظام اسلامی و شدت نگرانی دشمن دارد.  بی شک حفظ و صیانت از دست آوردهای انقلاب اسلامی زمینه بقا و رشد روز افزون این درخت پر بار را فراهم خواهد نمود . به فرموده امیر المومنین حضرت علی (ع)  فقط کسانی می توانند این مسیر را طی کنند که به سلاح صبر و بصیرت مجهز باشند که:" ولا یحمل هذا العلم الا اهل البصر والصبر".

اکنون در آستانه راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بعنوان پشتوانه محکم و قوی این انقلاب، پرسنل، اعضا جوانان ، امدادگران و داوطلبان این جمعیت ، با احساس مسئولیت و تکلیف در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاس داشت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس، در راهپیمایی روز چهارشنبه 22 بهمن ماه ، این بار نیز مانند گذشته  با حضور خود همراه با  مردم بصیر و مومن با بیعت مجدد با امام راحل عظیم الشان  و رهبر فرزانه ی انقلاب برگ زرین دیگری در صفحه مجاهدت های خود ثبت نموده و مشت محکمی بر دهان بد خواهان نظام خواهیم کوبید."ان تنصرا... ینصرکم ویثبت اقدامکم "

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا