اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد روز سه شنبه با انتشار اطلاعیه ای، آحاد ملت و قشرهای مختلف مردمی را به شرکت و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند.

به گزارش روابط عمومی این  اداره کل در این اطلاعیه از عموم مردم خواسته شده همچون سالهای گذشته با شرکت فعال در این راهپیمایی، حماسه ای بزرگ را در منظر جهانیان به نمایش بگذارند.

در بخشی از این اطلاعیه با گرامي داشت سي و ششمین سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي بر حضور گسترده و يكپارچه مردم در راهپيمايي 22 بهمن تاكيد شده و آمده است: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن، پشتوانه محكمي براي نظام و انقلاب است.

این اطلاعیه می افزاید: روز  22 بهمن، روز غلبه حق بر باطل و از مهمترین ایام انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ این انقلاب است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: چشم دنیا به حضور مردم ما در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دوخته شده و مشاركت گسترده آحاد مردم با بصیرت در این راهپیمایی، دشمن را در اهداف خود مایوس خواهد کرد.

" حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، انقلاب اسلامی ایران را بیمه خواهد كرد و مردم فهیم و با بصیرت ما با حضور فعال خود در این راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی با مقام معظم رهبری تجدید پیمان خواهند کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا