کارگاه آموزشی سرتیم های پست های طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان با حضور اعضای فعال طرح در محل جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد.

 حامد صدیقی معاونت امورجوانان جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن خیرمقدم و خوش امدگویی به شرکت کنندگان در این کارگاه گفت : هدف از برگزاری کارگاه آموزشی سرتیم های پست های طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، آشنایی بیشتر اعضای جوان با طرحهای سازمان جوانان در کمک و راهنمایی به مسافرین نوروزی و هموطنان و کاهش آسیب های احتمالی برگزار شد .


حامدصدیقی با اشاره به شعار طرح نوروزی امسال با عنوان «بی گدار به جاده نزنیم و ظریف برانیم» اضافه نمود: در این دوره آموزشی 27 تن از اعضای جوان که بعنوان سر تیم در چادرهای سلامت و ایمنی استان مستقر می شوند جهت آشنایی بیشتر با وظایف تیم ها و ارایه بهتر خدمات شرکت کردند .

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه گفت : در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با قوانین کلی طرحهای جوانان از جمله سحاب ( دوچرچه سواران امدادگر ) فضای دوستدار کودک ، اصول رانندگی صحیح و برخورد با حوادث جاد های ، اصول برقراری ارتباط موثر در زمان کوتاه و آشنایی با سامانه جامع عضویت آشنا شدند .

این دوره آموزشی جهت آشنایی بیشتر اعضای جوان با طرحهای سازمان جوانان در کمک و راهنمایی به مسافرین نوروزی و هموطنان و کاهش آسیب های احتمالی برگزار شد .

پانزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۷ اسفندماه امسال آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۴ ادامه خواهد یافت.







سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا