مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح نیابت در استان در سال نو خبر داد.

دکتر حمید پارسائیان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن اعلام اجرای طرح نیابت ویژه سالمندان از سوی داوطلبان این استان بیان کرد همزمان با آغاز ایام نوروز و تحویل سال در راستای افزایش امید به زندگی در سالمندان با شعار دست در دست تا بهار از ۲۹ اسفند تا پنجم فرودین ماه آغاز شد . در این طرح داوطلبان به نیابت از فرزندان سالمندان به خانه سالمندان مراجعه و از آنان عیادت ودلجویی کردند.
وی با بیان این که کمک به سالمندان در انجام کارهای روزمره و بیرون از خانه ، پرستاری از سالمندان و رسیدگی به آنها از جمله فعالیت های داوطلبان در این طرح است اظهار کرد: جذب افراد علاقمند و داوطلب به فعالیت و خدمت رسانی به چنین سالمندانی به نیابت از فرزندان شان در حد مطلوب و کیفیت کار از جمله اهداف این طرح است.
دکتر حمید پارسائیان تصریح کرد : در اجرای این طرح حدود 174 نفر از داوطلبان و 51 نفراز کارکنان مشارکت داشتند که با حضور در خانه  سالمندان نشاط مهریز با اهدای گل ، شیر و شیرینی از آنان دلجویی کردند و همچنین سایر بهره وران این برنامه ، سالمندان خانواده های شهدا و سالخورده ، بی فرزند نیز در منازلشان ملاقات و حمایت داشتند.





سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا