مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از تجهیزات و امکانات موجود پست های نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان های اردکان و میبد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، دکتر حمیدپارساییان در بازدید از پست های طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی اردکان و میبد با تبریک سال نو به تمامی اعضای حاضر در پایگاه ها در جدیت و کوشش والاتر در ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی تاکید کرد.

وی این بازدید ها را فرصت مغتنمی جهت آشنایی با واقعیت های موجود در پست های برپا شده دانست و از نزدیک در روند مشکلات، سختی ها و تلاش های شبانه روزی اعضای حاضر در پست های نوروزی قرار گرفت.

دکتر پارسائیان در ادامه با اشاره به ظرفیت بی مانند جوانان؛ تصریح کرد: همه ما بر نقش خاص جوانان و شور و اشتیاق به خدمت و همدلی در جامعه آگاهیم؛ آنچه که باید در دستور کار قرار گیرد، آموزش و بکارگیری جوانان در عرصه های مختلف و تمرین کار مدیریتی است همانند آنچیزی که در جمعیت هلال احمر شاهد آن هستیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد  همچنین با اشاره به حمایت های همه جانبه مسئولین از فعالیت های فوق برنامه و ابتکاری در ارائه خدمات به شهروندان در پست های نوروزی تشکر کرد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا