با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و مبلغین اعزامی از حوزه علمیه قم نشست اختتامیه طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، آیت الله ناصری در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مبلغین و فعالان طرح نوروزی آرامش بهاری افزود: مبلغین باید تجربیات و مسائلی را که با آن برخورد کرده اند در اختیار مسئولین قرار دهند تا برای چالش های امروز جامعه برنامه ریزی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد در ادامه با اشاره به موضوع تربیت صحیح در خانواده ها اظهار داشت: سبک زندگی امروز ما و شبکه های اجتماعی مجازی که اکنون فراگیر شده نقاطی است که باید برای آن برنامه داشت.
وی افزود: باید نسبت به تربیت دینی خانواده و فرزندان و رفع شبهات اعتقادی ایشان حساسیت داشته باشیم.
امام جمعه یزد با اشاره به نقش والدین در تربیت صحیح فرزندان گفت: شبکه های اجتماعی مجازی امروز جای خالی پدر و مادر را برای فرزندان خانواده پر می کند.
آیت الله ناصری طرح نوروزی آرامش بهاری را برنامه ای ارزشمند و اثر گذار دانست و تصریح کرد: دشمنان اکنون به دنبال انحراف جوانان و نوجوانان از مسائل دینی هستند که دستگاه های فرهنگی و مبلغان حوزه باید در تمام ایام سال نسبت به آن حساس باشند و برنامه ریزی نمایند.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گزارشی از نحوه اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در استان یزد را ارائه داد.
یادآوری می شود در این نشست همچنین حجت الاسلام رحمانی سر گروه مبلغین اعزامی از قم نسبت به برگزاری خیمه های معرفت گزارشی را ارائه داد و سپس چند تن از مبلغین حوزه علمیه نقاط قوت و ضعف طرح را ارائه نمودند. 







سایت خبری یزد فردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا