مدیر موسسه روایت سیره شهدای کشور گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ضامن عزت و اقتدار کشور و سدی در برابر توطئه های کفر جهانی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، حجت الاسلام حسین جوشقانیان در نخستین یادواره شهدای ورزشکار استان یزد افزود: برگزاری این یادواره از اهمیت و نقش مهمی در ترویج فرهنگ شهادت در جامعه ورزشکاران برخوردار است.

وی اضافه کرد: شهدای ورزشکار در طول دوران دفاع مقدس در کنار سایر اقشار جامعه نقش اساسی در پیروزی رزمندگان اسلام و مقابله با توطئه های دشمنان بر عهده داشته اند .

این مسوول خاطر نشان کرد: بر تمامی ورزشکاران است تا بنحو شایسته در راستای شناخت اهداف مقدس شهیدان و ترویج فرهنگ و اهداف نورانی آنها تلاش کنند .

جوشقانیان در ادامه به ذکر خاطرات دوران دفاع مقدس و ایثارگری های رزمندگان اسلام پرداخت و از مسوولان و جامعه ورزشکاران خواست تا همواره پاسدار حرمت خون های مطهر شهدا باشند .

وی گفت: شهدای والامقام انقلاب اسلامی هموارهی برای احیای کلمه توحید و ارزش های الهی و پررنگ شدن عطر ، بو و رنگ خدا تمام سختی ها را به جان خریدند و به ندای امام (ره) خود لبیک گفتند و جانانه در مقابل دشمن ایستاده و مقاومت کردند.

مدیر موسسه روایت سیره شهدا با بیان این که شهدا همان مسیر حق و حقیقت در زندگی هستند، خاطرنشان کرد: شهدا الگوی دینی و معیار خدا باوری، ایمان، تقوا و از خود گذشتگی در جامعه اسلامی هستند .

جوشقانیان ادامه داد: شهدا با پیروی از ولایت فقیه بسیار جانانه و با دست خالی در برابر دشمن مقاومت کردند و لذا می طلبد که در هر زمان از ولایت اطاعت کنیم و حافظ این رکن مهم باشیم.

مدیر موسسه روایت سیره شهدا در ادامه با قدردان از عوامل برگزار کننده این یادواره بر تدوام اینگونه فعالیت های ارزشمند در حوزه ورزش تاکید کرد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا