دکتر محمدرضا اسلامی در مراسم تجلیل از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: هدیه ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی ایشان از دانشگاه آزاد اسلامی ، این شجره طیبه را به درخت تناور تولید علم مبدل ساخته است .

به گزارش خبرنگا آنا، دکتر محمدرضا اسلامی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مراسم جشن فارغ التحصیلی 2900 دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی یزد اظهار کرد: امرزو شاهد جشن بزرگ پایان یک مقطع تحصیلی دانشجویان این دانشگاه هستیم ، جشنی که تقارن آن را با اعیاد شعبانیه و سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی را به فال نیک می گیریم و موجب خرسندی است .امروز آغاز سی و سومین سالگرد دانشگاه آزاد اسلامی است ، مجموعه ای که با پیشنهاد آیت الله هاشمی ریاست محترم هیأت موسس و هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی و با موافقت و هدیه یک میلیونی حضرت امام (ره) امروز به درخت تناوری تبدیل شده است.

وی با اشاره به مراسم های مختلفی که به مناسبت سالروز تشکیل دانشگاه در تهران برگزار می شود گفت: با تأکید ویژه ریاست دانشگاه جهت حضور در این مراسم شرکت نموده ام و وظیفه خود می دانم پیام تبریک و آرزوی توفیق جناب آقای دکتر میرزاده ریاست دانشگاه را ابلاغ نمایم . وی همچنین پیام تبریک دکتر میرزاده نماینده ریاست دانشگاه در دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد ، اصفهان و سمنان و سرکار خانم دکتر طباطبایی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد را به دانشجویان ابلاغ کرد.

اسلامی در بخشی از سخنانش رمز موفقیت در زندگی روزمره و محیط شغلی را داشتن صبر ، ایمان و پشتکار اعلام کرد و اظهار کرد: موفقیت از آن کسانی است که تهدیدها را به فرصت ها تبدیل کنند و چراغ راهی برای خود و خانواده اشان بیافروزند.

وی از دانشجویان خواست در حق معلمین خود دعا کنند و قدر توفیقاتی که به حرمت خون شهیدان برای همگان ایجاد شده و به خصوص دانشگاه از آن بهره می گیرد بدانند.

اسلامی در ابتدای صحبت هایش از زحمات دکتر جاسبی ریاست اسبق دانشگاه و زحمات دکتر میرزاده که به حق تلاش می کنند تا دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان روز به روز قله های علمی جهان را فتح کند تقدیر و تشکر و از زحمات روسای قبلی واحد یزد نیز قدردانی کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا