یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی استان یزد روز گذشته با خانواده شهید " سیدرضا صفویه" دیدار و از پدر شهید که مدت 10 سال است در بستر بیماری است عیادت کرد.

به گزارش یزدفردا: سردار " ایرج کاکاوند" در این دیدار گفت: شهیدان پاک و والامقام ما، انسان هایی بودند که سخت ترین لحظات مقاومت و ایثار را به زیباترین و ماندگارترین رشادت ها و شهامت ها مزین کردند.

وی ادامه داد: شهیدان، حماسه آفرینان همیشه جاویدی هستند که با خون سرخ خود، سند آزادگی و پیروزی اسلام را امضاء کردند.

سردار کاکاوند افزود: شهداء به تمام دنیا نشان دادند که دست پلید هیچ مزدوری نخواهد توانست خدشه ای به ارزشهای اسلامی و انقلاب اسلامی وارد سازد.

در این دیدار که حجت الا اسلام " محمد علی زارع" رئیس عقیدتی سیاسی، سرهنگ " محمد علی حیدری" رئیس حفاظت اطلاعات انتظامی استان یزد نیز حضور داشتند سردار کاکاوند به پاس قدردانی از زحمات مادر شهید و پرستاری 10 ساله ایشان از پدر شهید که در بستر بیماری می باشد "لوح سپاس" را به آن بانوی بزرگوار اهداء کرد.

گفتنی است شهید " سیدرضا صفویه" در سال 1344 در خانواده ای مومن و متدین دیده به جهان گشود و در سال 1364 عازم خدمت مقدس سربازی شد و سرانجام در تاریخ 25/7/66 در جبهه ی "سردشت" بر اثر اثابت ترکش خمپاره، عاقبتی عاشقانه یافت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا