مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در همايش روابط عمومي هاي شهرستان تفت گفت: توليدات رسانه اي روابط عمومی ها بايد به گونه اي باشد كه مردم را آگاه نمايد و از مضطرب نمودن آن ها جلوگيري كند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد صبح دوشنبه 4 خرداد ماه همایش روابط عمومی های شهرستان تفت به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومي، با حضور  مدیرکل روابط عمومی استانداری، مدیران دستگاه ها، روابط عمومی ها و خبرنگاران شهرستان تفت در سالن همایش های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به حضور رابطين روابط عمومي هاي شبكه بهداشت گفت: توليدات رسانه اي برخي از دستگاه هاي اجرايي به گونه اي است كه فقط آمار و ارقامي از بيماري ها و درصد بالاي آنها در استان بيان مي شود و اين گونه اطلاع رساني جامعه را مضطرب مي كند و آثار آموزشي ندارد.
پاك طينت بر اطلاع رساني صادقانه و شفاف در تمامي زمينه ها و از جمله حوزه سلامت تاكيد كرد و افزود: ما معتقديم بايد توليدات رسانه اي به گونه اي باشد كه ضمن بيان واقعيات در اذهان عمومي، استان يزد يك استان بيمار جلوه نكند و روابط عمومی ها خبرها را آنگونه به مردم انتقال دهند که مردم نسبت به مسایل حساس شوند ولی اضطراب بی مورد جامعه را فرا نگیرد و خروجی اخبار استان یزد به صورتی نباشد که این استان را یک استان بیمار و ازکار افتاده نشان دهد.
دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان در ادامه سخنان خود با اشاره به مهارت هايي كه يك مدير روابط عمومي بايد داشته باشد گفت: مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها بايد شناخت دقیقي از سازمان خود داشته باشند و سازمان خود را با زباني ساده به مخاطب معرفي كنند.
وي پاسخگويي به مردم را از وظايف روابط عمومی ها دانست و افزود: پرسشگران از يك سازمان بايد مورد احترام روابط عمومي ها باشند و روابط عمومي ها هميشه بايد آماده پاسخگويي به سئوالات و مطالبات مردمي باشند و پیشنهادات و مطالبات مردم را نیز به مدیران انتقال دهند.
پاک طینت در پايان از مدیران دستگاه های اجرایی خواست به روابط عمومی ها عنایت ویژه داشته باشند و زمينه هاي فعاليت روابط عمومی را فراهم نمایند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا