حجت الاسلام زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد از پارک موزه دفاع مقدس واقع در بلوار پرفسور حسابی جنب پارک آزادگان  بازدید کرد و در جریان پیشرفت این پروژه و کم وکاستی های آن قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد در ادامه این بازدید نشستی هم با محمد رجبی مدیرکل بنیاد حفظ ‌آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و مدیر پارک موزه در محل پارک موزه دفاع مقدس انجام شد.

در این نشست رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با اشاره به اهداف پارک موزه اظهار کرد: یکی از اهداف پارک موزه، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه وبخصوص نسل جوان است و امروز به لطف خدا این امکان فراهم شده که افراد با حضور در این محل با این فرهنگ آشنا شوند.

حجت الاسلام زارع در ادامه افزود: ارائه آثار شهدا و اطلاعات آماری و نمودگارهای منطقی واقعه از یک سو ، وایجاد حس و حال فضای معنوی و روح حماسی از سوی دیگر قطره ای از دریای تجربه هشت سال مقاومت ، ایثار و مظلومیت را به ناظران امروز و فردا در این پارک موزه عرضه خواهد نمود.

گفتنی است که طرح و احداث پارک موزه دفاع مقدس با هدف ساماندهی و تمرکز بخشی به مجموعه تلاش های پراکنده دلسوزان و یاد آوران مخلص دوران دفاع مقدس می باشد.

همچنین در این دیدار رجبی مدیرکل بنیاد حفظ ‌آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از تلاش برای جمع‌آوری آثار رزمندگان و شهدا در طول دفاع مقدس شامل وصیت‌نامه، عکس، خاطرات و … خبر داد و خاطر نشان کرد: کل اطلاعات ۴۰هزار رزمنده استان یزد در طول دفاع مقدس، ظرف سه سال آینده جمع‌آوری می‌شود.






سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا