معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد با بیان اینکه استفاده از خدمات پستی علاوه بر کاهش آلودگی،روان سازی ترافیک و.. ، کاهش هزینه ها و تسهیل امور مردم را به دنبال دارد، مزایای استفاده از خدمات شرکت پست را یادآور شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری یزد،" عباسعلی رضایی" روز سه شنبه 5 خردادماه در همایش" تبیین سیاست های شرکت پست استان یزد"،ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع صمیمی کارکنان پست ، از پرسنل زحمتکش شبکه پستی بعنوان خدمتگزاران بی مدعا که نقش بسزائی را در تسهیل امور مردم ایفاء می کنند، قدردانی کرد .
وی به تشریح وضعیت استان در حوزه های مختلف به ویژه فناوری اطلاعات پرداخت و گفت: یکی از دستگاه هایی که هم با مردم و هم با بخش خصوصی ارتباط دارد، شرکت پست است.
رضایی به نقش پست در تحقق دولت الکترونیک اشاره و بر استفاده گسترده از فناوریهای نوین در ارائه خدمات این شرکت به شهروندان تاکید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همچنین این نکته را یادآور شد که: در گذشته قدرت کشورها با ابزارهای نظامی سنجیده می شد اما اکنون هرکشوری که در حوزه علم، ارتباطات ، فناوری اطلاعات و شبکه های اجتماعی پیشرفت داشته باشد، قدرتمند است.
در ادامه این همایش، معاون فنی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شعار "پست هوشمند در خدمت مردم" مهمترین سیاستها و برنامه های شرکت پست را برشمرد.
"بوداغی" نکاتی را در زمینه تغییر در نگرش ها ، احیای هویت پستی ، نگاه برد _ برد، رویکرد سه بعدی خدمات فیزیکی ، الکترونیکی و مالی پست یادآور شد.
در این همایش از مدیران ادارات و سازمانهایی که با پست استان همکاری داشته اند با لوح تقدیر و تندیس تجلیل به عمل آمد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا