ایجاد ستاد معاینه فنی و دسترسی شهرداری به سامانه شماره گذاری راهور درخصوص وصول عوارض شهرداری از موارد مطرح شده در دیدار رئیس پلیس راهور استان با شهردار یزد بود که در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد در جلسه ای که با حضور شهردار و رئیس پلیس راهور استان در محل شهرداری مرکز تشکیل شد، بر ایجاد ستاد معاینه فنی بر اساس مصوبه 120671 مورخ 14/10/93 هیئت وزیران تأکید به عمل آمد.

   همچنین در این جلسه از سوی مدیر درآمدهای عمومی شهرداری مشکلاتی درخصوص عدم دسترسی شهرداری به سامانه شماره گذاری راهور در مورد وصول عوارض شهرداری مطرح شد که رئیس پلیس راهور استان با اعلام موافقت خود با اصل موضوع خاطرنشان ساخت این دسترسی ها نیاز به اخذ تأییدیه از دادگستری دارد.

    علاوه براین مقرر شد پلیس راهور درخصوصی هرگونه خدماتی که به شهروندان ارائه می دهد، عوارض شهرداری مانند معاینه فنی را مطالبه نماید.

    پیگیری عبور ممنوع کامیونها و خودروهای سنگین به داخل شهر، نصب دوربین های کنترل سرعت و خرید سامانه GPS ثبت تصادفات نیز از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

    معاون حمل و نقل و ترافیک، مدیر درآمدهای عمومی و سرپرست سازمان فاوای شهرداری و همچنین مسئول راهور فاوای ناجا نیز در این جلسه شرکت داشتند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا