یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد، امنيت را يک پديده اجتماعي دانست که همه افراد جامعه متولي ايجاد آن هستند و گفت: نيروي انتظامي نيز مسئول حفظ و ارتقاي امنيت در جامعه است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا : مراسم جشن روز دختر با عنوان "دختران آسماني" با شرکت 300 تن از زنان و دختران منطقه آزادشهر و با همکاري مرکز آرامش پليس يزد، در محل مسجد "اميرالمومنين" آزادشهر، برگزار شد.

در اين مراسم که مسئولان منطقه اي "کميته امداد، کانون فرهنگي مساجد، بسيج و آموزش و پرورش" نيز حضور داشتند؛ معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد ضمن گراميداشت روز دختر گفت: بحث حجاب، توجه به پوشش و تعاليم ديني و مذهبي، همچنين ارتباط صحيح با والدين و شناخت دوستان، مي تواند در مسير تعالي آينده، به خانواده ها کمک زيادي کند.

سرهنگ "محمد رضا مزيدي" در ادامه، امنيت را يک پديده اجتماعي دانست که همه افراد جامعه متولي ايجاد آن هستند و گفت: نيروي انتظامي نيز مسئول حفظ و ارتقاي امنيت در جامعه است.

مزيدي ضمن مهم برشمردن نقش همه ي نهادها در کاهش آسيب هاي اجتماعي جامعه افزود: در اين برهه از زمان، نقش سازمان هاي اجتماعي در شکل گيري و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان بسيار برجسته است.

سرهنگ مزيدي در پايان، ضمن اشاره به طرح "هماي" مرکز آرامش معاونت اجتماعي پليس استان يزد گفت: خدمات رساني در خصوص مهارت هاي زندگي به شهروندان در مناطقي که احساس مي­شود آسيب هاي اجتماعي بيشتر از نقاط ديگر است، از جمله اهداف اين طرح است.

در خاتمه اين مراسم، به هفت تن از دختران نمونه منطقه آزادشهر، در حوزه علم و دانش و عفاف، هدايايي اهداء گرديد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا