عقربه ها ساعت 18:42 بعد از ظهر روز يكشنبه اولين روز از ماه شهريور را نشان مي داد كه ناگهان زنگ حريق ايستگاه شماره2 به صدا در مي آيد ، طبق اطلاع به مركز فوريتهاي 125 سازمان ، ستاد فرماندهي بیدرنگ نيروهاي عملياتي ایستگاه مذكور را با 2 دستگاه خودروي اطفاي حريق به سوي بلوار شهيد دشتي ، جنب صدا و سيما  حركت مي دهد .

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ايمني شهرداري يزد ، ميداني معاون عمليات سازمان در مورد اين حادثه گفت : يك دستگاه خودرو وانت پيكان با محموله وسايل رنگ ساختماني ،كابين عقب آن در حال حركت به علت نا معلومي مورد حريق واقع مي شود . 

وي در ادامه بيان كرد : آتش نشانان بعد از 3 دقيقه به محل حادثه رسيدند و همزمان با  اجراي عمليات ایمن سازی محل ، عمليات اطفاي حريق را با استفاده از ماده اطفایی کف آغاز مي كنند و در کمتر از10 دقيقه  حريق را مهار و از گسترش و سرايت آن به ديگر قسمتهاي خودرو جلوگيري  مي كنند و پس از اجراي عمليات خنك كردن به ايستگاه خود مراجعت نمودند .

 وي افزود : در این حریق مقداری رنگ ساختمانی ، تینر و ملزومات رنگ زنی و نيز پمپ باد در كابين عقب آن خودرو بود كه در آتش سوخت و علت حریق از سوی کارشناسان در دست بررسی  است .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا