یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از توقیف یکدستگاه کامیون و کشف 6 تن پارچه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عطاءا... احمدی" گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد از خبری در خصوص بارگیری و حرکت یک محموله پارچه قاچاق از جنوب کشور به سمت یزد مطلع شدند و به همین منظور توقیف این محموله قاچاق را در دستور کار قرار دادند.

وی ضمن اشاره به انجام هماهنگی قضایی ادامه داد: در ساعت 9 روز گذشته بود که کامیون "بنز تک" حامل پارچه های قاچاق وارد شهر یزد شد و ماموران پلیس نیز ردگیری دقیق این خودرو را انجام دادند.

احمدی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا خودرو را تعقیب کردند تا اینکه خودرو در بلوار جمهوری شهر یزد وارد یک انبار شد و قاچاقچیان به تخلیه بار پرداختند.

سرهنگ احمدی با اشاره به عملیات غافلگیرانه ماموران پلیس و دستگیری متهمان گفت: در بازرسی از این کامیون، 6 تن انواع پارچه های خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.

جانشین انتظامی استان یزد با بیان اینکه قاچاقچیان، این پارچه های قاچاق را از جنوب کشور بارگیری کرده و قصد توزیع در بازار یزد را داشتند یادآور شد: در این راستا، سه متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا