در آستانه روز خانواده و تکریم بازنشستگان ( 17 مهرماه) طی مراسمی از حدود 100 نفر از بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی استان یزد به همراه خانواده هایشان تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، هدف از برگزاری این مراسم گرامی داشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و تجلیل از خدمات  و فعالیت های30 ساله آنان اعلام شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این مراسم ضمن تبریک عید غدیرخم و هفته ولایت و امامت ، روز تکریم بازنشستگان را گرامی داشت و از تلاش های کانون بازنشستگان این اداره کل در ارائه خدمات به این قشر قدردانی کرد.

" علی نمازی " بر توجه به مشکلات بازنشستگان و فراهم نمودن امکانات رفاهی لازم  برای آنان تاکید کرد و گفت: بازنشستگان دارای تجربیات گرانبهایی هستند و باید از تخصص و تجربه آنان در امور مختلف استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فاجعه منا و کشته و زخمی شدن تعدادی از زایران بیت الله الحرام،  یاد و خاطر جاباختگان این حادثه را گرامی داشت  و بی تدبیر آل سعود را در برقراری نظم و امنیت حجاج محکوم کرد.

" سید رضا نوربخش " مدیر کل امور مالیاتی استان یزد هم در این مراسم با قدردانی از خدمات بازنشستگان، این قشر را آئینه تمام نمای شاغلان برشمرد  و همدلی و همفکری بین بازنشستگان دو مجموعه اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی استان را ستود .

رییس کانون بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی استان یزد هم با قدردانی از حمایت های مدیران کل این دو مجموعه، خواستار ارتباط بیشتر بازنشستگان شهرستان ها با کانون شد.

" محمد حسین احمد زاده " افزود: کانون، تسهیلات و کمک های رفاهی از جمله بیمه، خدمات درمان تکمیلی و کمک هزینه تحصیلی فرزندان را برای بازنشستگان منظور کرده است و بازنشستگان می توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی با اشاره به ماده 95 قانون خدمات کشوری  که اجازه داده شده می توان از خدمات مشاوره ای بازنشستگان استفاده کرد خواستار اجرایی و عملیاتی شدن این ماده از قانون در تمامی دستگاههای اجرایی شد.

در این مراسم با اهدای هدایایی از خدمات بازنشستگان تجلیل شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا