سومين نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارائی در استان یزد در سال 1394 به میزبانی بورس منطقه ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد ، مدیر بورس منطقه ای یزد در این نشست با قدردانی از تلاش روابط عمومی های بخش های اقتصادی، بر استفاده از ظرفیت های رسانه ها در انعکاس عملکرد و فعالیت های این بخش توسط روابط عمومی ها  تاکید کرد.

" علی اکبر جعفری " افزود: ضروری است  بخش ویژه ای برای انعکاس اخبار، گزارش ها و مقاله و یادداشت های اقتصادی در مطبوعات و رسانه های استان  اختصاص یابد و روزانه مطالبی در این حوزه منتشر شود.

وی با بیان اینکه یزد دارای ظرفیت های اقتصادی و مالی است؛ خواستار توجه رسانه ها به این بخش شد و گفت: روابط عمومی ها نقش مهم و اساسی در ایجاد ارتباط بین بخش های اقتصادی و رسانه ها دارند.

مدیر روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این نشست با ارائه گزارشی از روند فعالیت این شورا گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای مجموعه وزارت اقتصاد در استان ، حدود یکسال پیش برای اولین بار در کشور راه اندازی شد و تاکنون نشست های متعددی داشته است.

" احمد جعفری " تشکیل منظم جلسات، برگزاری نشست هم اندیشی و همفکری، برگزاری نشست مشترک خبری، چاپ بولتن خبری،  برگزاری مراسم و جشن ها و همکاری های رسانه ای را از اقدامات انجام شده این شورا طی یکسال گذشته بیان کرد

در این نشست که مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارائی حضور داشتند در خصوص برنامه های مشترک در سال جاری بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین اعضای شورای یاد شده از بخش های مختلف بورس یزد بازدید کردند و با نحوه خرید و فروش و معاملات بورس آشنا شدند.

شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارائی شامل اداره کل امور اقتصادی و دارائی، اداره کل گمرک استان یزد، اداره کل امور مالیاتی، شورای هماهنگی بانک ها، شورای هماهنگی بیمه ها،  بورس منطقه ای و اموال تملیکی است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا