در اولین روز از هفته گرامیداشت پارالمپیک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با ورزشکاران معلول و جانباز این استان دیدار کرد.

به گزارش واحد دریافت یزدفردا " در این دیدار که جمعی از مسئولین استان نیز حضور داشتند مدیرکل بهزیستی استان یزد طی سخنانی گفت: رویکرد بهزیستی توانمندسازی و توانبخشی است و ورزش بحث مهمی در توانمندسازی است.

دکتر جلیل عفتی با اشاره به همت و تلاش معلولین استان در عرصه ورزش گفت: اراده معلولین برای بیرون آمدن از محیط خانه و حضور در عرصه های ورزشی با همه مشکلاتی که برای آنها وجود دارد قابل ستایش است.

وی با بیان اینکه 50 هزار معلول به بهزیستی متصل هستند اظهار داشت: بهزیستی خود را مکلف می داند به معلولین کمک کند تا در همه فعالیت ها مشارکت داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد پارالمپیک را نمودی از همت و اراده و مشارکت معلولین دانست و گفت: ورزشکاران معلول ما همیشه در صحنه ملی و بین المللی درخشیده اند و کارنامه قابل قبول تری نسبت به ورزشکاران المپیک دارند.

در ادامه این دیدار آیت الله ناصری امام جمعه یزد نیز طی سخنانی حضور در جمع معلولین ورزشکار را فرصت و غنیمت بر شمرد و اظهار داشت: از اینکه در شما روحیه با صلابت و امید را می بینم خدا را شاکرم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه انسان دو بدن دارد اظهار داشت: یک بدن جسمی و دیگری بدن روحی و معنوی است بدن ظاهری ما جسم مادی است و ماندنی نیست اما بدن معنوی ما تلاش می کند، نیت دارد و انسانیت انسان است.

وی از ورزشکاران معلول خواست امید خود را با ارتباط با خدا همواره داشته باشند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا