یزدفردا:نوزدهمین مجمع عمومی شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد برگزار گردید.
 به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،همزمان با 19 مهرماه،نوزدهمین سالگرد تاسیس گروه تعاونی پیشگامان مجمع عمومی شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد شب گذشته با حضور سهامداران در محل تالار یزد برگزار شد.

در ابتدای جلسه هیئت رئیسه سنی از میان سهامداران با حضور آقایان سجادی،دوران،دانافرد،گلوردزاده و جلیلی تشکیل گردید.سپس به دعوت هیئت رئیسه،دکتر رضایی نژاد مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان در جمع سهامداران به تشریح عملکرد 19 ساله گروه تعاونی پیشگامان پرداخت و گزارش مالی سال 93 را ارائه داد.دکتر رضایی نژاد همچنین در سخنانی به نگاه ویژه پیشگامان به سرمایه های خرد مردم  اشاره کرد و توفیقات پیشگامان را مرهون دعای خیر مردم و حمایتها و همراهی های سهامداران دانست.وی ادامه داد :امیدواریم در سالهای آینده نیز بتوانیم پاسخ اعتماد مردم را به شایستگی بدهیم.دکتر رضایی نژاد در پایان به سوالات سهامداران پاسخ داد و سهامداران نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیر عامل و پرسنل گروه تعاونی پیشگامان به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

همچنین در مجمع عمومی شرکت تعاونی پیشگامان، سرود سازمانی گروه در قالب کلیپ،کلیپ گزارش فعالیتهای شرکتهای مختلف گروه تعاونی پیشگامان و گزارشی از همایش پیاده روی که 17 مهرماه با مشارکت پیشگامان برگزار شده بود برای حاضران به نمایش در آمد. در ادامه بازرس شرکت تعاونی پیشگامان به ارائه گزارش مالی پرداخت و گزارش به تصویب حاضرین رسید.

تعیین بازرس و روزنامه کثیرالانتشار از دیگر برنامه های مجمع عمومی شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد بود.

گفتنی است در ویژه نامه ای که به مناسبت نوزدهمین سالگرد تاسیس پیشگامان  بین سهامداران توزیع گردید نیزگزارشی از فعالیتهای شرکتهای مختلف گروه ارائه گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا